Το νέο TRK 702 Euro 5 είναι το νέο μοντέλο της Benelli που έχει σχεδιαστεί για να ταξιδεύει σε ατελείωτους δρόμους, να ανακαλύπτει αξέχαστα μέρη, αλλά και για να μετακινείται στην πόλη με άνεση.
√ 3 χρόνια εγγύηση
√ 30% προκαταβολή
√ Έως 24 άτοκες δόσεις
√ Δυνατότητα έως 72 δόσεις
√ Δυνατότητα ανταλλαγής
√ Δωρεάν μεταφορικά μέχρι Θεσσαλονίκη
√ Δωρεάν μεταφορικά για Ξάνθη, Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη και Ορεστιάδα
√ Δωρεάν μεταφορικά από το Λιμάνι της Καβάλας για Λήμνο, Άγιο Ευστράτιο, Μυτιλήνη, Χίο, Λαύριο, Πειραιά, Σάμο, Ικαρία, Σύρο, Μύκονο
√ Δώρο 3 βαλίτσες αλουμινίου μαζί με τις βάσεις τοποθέτησης (H συγκεκριμένη προσφορά ισχύει μέχρι 31/03/2024)
√ Δώρο κράνος
√ Δώρο άδεια κυκλοφορίας στο όνομά σας
√ Δώρο τέλη κυκλοφορίας 2024
√ Δώρο κλειδαριά υψηλής ασφάλειας
Για επιπλέον πληροφορίες και εικόνες εν δράσει μπορείτε να πατήσετε εδώ και να μεταβείτε στο εταιρικό μας Blog.
Η μηχανή TRK 702, στην πραγματικότητα είναι μία all-round tourer δίτροχη που προσφέρει τη μέγιστη άνεση στον αναβάτη και τον συνεπιβάτη με εξαιρετική αίσθηση οδήγησης. Αναπτύχθηκε από το Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης της Benelli στο Pesaro της Ιταλίας, η οποία επεκτείνει και συμπληρώνει τη σειρά TRK, τοποθετώντας την στη μεσαία κατηγορία.
Είναι ευέλικτη και ιδανική για μακρινά ταξίδια. Κινείται χάρη στον ολοκαίνουριο δικύλινδρο κινητήρα Benelli 698cc, ο οποίος αναπτύχθηκε ως αποτέλεσμα της ανάγκης, να δημιουργηθεί μια ενδιάμεση σειρά προϊόντων μεταξύ των κινητήρων 500cc και 800cc. Αξιοποιώντας λοιπόν την εμπειρία που αποκτήθηκε κατά την ανάπτυξη και τη βιομηχανοποίηση των δύο τύπων κινητήρων το 702, εξελίχθηκε σε μοντέλο με απίστευτα σημαντικές αποδόσεις χάρη στην εμπειρία και την ανάπτυξη της Benelli. Κατά συνέπεια, ο κινητήρας αποδίδει ισχύ 76,2 ίππων (56 kW) στις 8750 στροφές/λεπτό και ροπή 68,2 Nm στις 6250 στροφές, εξασφαλίζοντας έναν γρήγορο κινητήρα. Διαθέτει διπλό επικεφαλή χρονισμό εκκεντροφόρου άξονα, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, με κίνηση μέσω αλυσίδας και στροφαλοφόρο άξονα, με στροφαλοφόρους πείρους μετατοπισμένους κατά 180°. Διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου με διπλό σώμα γκαζιού 41mm. Η μονάδα μετάδοσης, από την άλλη πλευρά, διαθέτει ένα αφαιρούμενο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, το οποίο υποβοηθείται από έναν υγρό συμπλέκτη με μετατροπέα ροπής, ο οποίος μειώνει σημαντικά τη δύναμη που πρέπει να εφαρμόζεται στο μοχλό του συμπλέκτη, διατηρώντας παράλληλα την ομαλή και ακριβή εμπλοκή των ταχυτήτων. Ο κινητήρας 698cc περιλαμβάνει επίσης μια μειωμένη έκδοση στα 35 kW για άδειες A2.
Επιπλέον διαθέτει ένα παραδοσιακό πλαίσιο πλέγματος με χαλύβδινη πλάκα, χαρακτηριστικό των μοντέλων που κατασκευάζονται στον οίκο Leoncino, το οποίο προέρχεται ειδικά από το μοντέλο 500cc, ικανό να εγγυηθεί τον χειρισμό και τη σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα ανάποδο πιρούνι (upside down) με μπουκάλες 50mm και διαδρομή 140mm στο μπροστινό μέρος και ένα ψαλίδι με κεντρικό μονό αμορτισέρ που διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς, με διαδρομή 50mm (168mm στον τροχό).
Η άνεση και η λειτουργικότητα είναι τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του TRK 702, το οποίο διαθέτει στάνταρ ένα μεγάλο φέρινγκ προβολέων, που παρέχει βέλτιστη προστασία τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη. Προαιρετικά διατίθενται θερμαινόμενες χειρολαβές και σέλλα, τα οποία μπορούν να ενεργοποιηθούν εύκολα από το κέντρο ελέγχου του τιμονιού με οπίσθιο φωτισμό, ώστε να παρέχουν τη μέγιστη ορατότητα ακόμη και τη νύχτα.
Αναφορικά με το σύστημα πέδησης, εξασφαλίζει υψηλή απόδοση χάρη στον διπλό πλευστό (floating) δίσκο διαμέτρου 320mm μπροστά και τη δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων, καθώς και στον έναν δίσκο διαμέτρου 260mm πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου. Οι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών φέρουν ελαστικά spore touring Pirelli Angel GT 120/70 και 160/60 επιτυγχάνοντας τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση. Το TRK 702, χάρη στην ανάπτυξη της εργονομίας που επιθυμεί να προσφέρει η Benelli σε όλους τους αναβάτες, έχει προσαρμοστεί ώστε να είναι πιο προσιτό σε ένα ακόμα μεγαλύτερο εύρος αναβατών, χάρη στο ύψος της σέλλας που ανέρχεται στα 790mm προσδίδοντας στην μοτοσυκλέτα ευκινησία και βέλτιστη γεωμετρία. Λόγω του ότι είναι σχεδιασμένο για ταξίδια, το TRK 702 διαθέτει ρεζερβουάρ χωρητικότητας 20 λίτρων +3 λίτρα ρεζέρβα, με την κατανάλωση να κυμαίνεται στα 5L /100km προσφέροντας απεριόριστη αυτονομία στα ταξίδια. Το άνετο ζευγάρι χειρολαβών για τους συνεπιβάτες, οι οποίες χρησιμεύουν επίσης ως σχεδιαστικό χαρακτηριστικό ολοκληρώνουν την εμφάνιση και το στυλ του. Το TRK 702 διατίθεται και σε έκδοση για κατόχους διπλωμάτων Α2 με 35kw.
Αυτή η μοτοσυκλέτα προσφέρει επίσης μια μονάδα προβολέων πλήρους LED και μια έγχρωμη οθόνη TFT 5'' υψηλής ανάλυσης, η οποία διαθέτει σύνδεση Bluetooth προκειμένου να εμφανίζει τις εισερχόμενες κλήσεις. Τα χειριστήρια του τιμονιού επιτρέπουν επίσης την απάντηση ή τον τερματισμό μιας κλήσης. Προαιρετικά, το TRK 702 διαθέτει μια καινοτόμο ενσωματωμένη κάμερα στο μπροστινό ράμφος της μοτοσυκλέτας, η οποία επιτρέπει την καταγραφή βίντεο και λήψη φωτογραφιών σε πραγματικό χρόνο, μέσω εφαρμογής (app). Στόχος της Benelli, είναι ο σύγχρονος αναβάτης να μπορεί να χειρίζεται με ασφάλεια και ευκολία όλες τις εφαρμογές που χρειάζεται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του.
Ο σχεδιασμός της νέας TRK 702, που δημιουργήθηκε από το Benelli Style Centre στο Pesaro της Ιταλίας, βασίζεται σε πρωτότυπες διακριτικές γραμμές, διατηρώντας την αίσθηση που χαρακτηρίζει την οικογένεια TRK. Παράλληλα εξελίσσεται δημιουργώντας ένα πιο επιθετικό και μοντέρνο στυλ, προσδίδοντας στη μοτοσυκλέτα μια αδιαμφισβήτητη προσωπικότητα.
Πιο αναλυτικά:
Κινητήρας:
Τύπος κινητήρα: Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος, DOCH
Κυβισμός: 698 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή: 83χιλ. Χ 64.5χιλ.
Σχέση συμπίεσης: 11,6:1
Μέγιστη ισχύς: 56 kw (76,2 PS) @ 8750 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή: 68,2 Nm (6,9 kgm) @ 6250 σ.α.λ
Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 41mm
Σύστημα ανάφλεξης: ECU BOSCH MSE 6.0
Σύστημα εκκίνησης: Μίζα
Πιστοποίηση: EURO 5
EFI: DELPHI MT05
Σύστημα μετάδοσης: Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: Αλυσίδα
Πλαίσιο:
Σκελετός: Ατσάλινο πλαίσιο
Σύστημα εμπρός ανάρτησης: Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) 50mm
Πίσω ανάρτηση: Πίσω βραχίονας αλουμινίου με ρυθμιζόμενο κεντρικό αμορτισέρ προ φόρτιση ελατηρίου και υδραυλικό φρένο επαναφοράς
Διαδρομή εμπρός: 140 mm
Διαδρομή πίσω: 50 mm
Εμπρός φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320mm & ABS
Πίσω φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS
Εμπρός ελαστικό: 120/70 - ZR17
Πίσω ελαστικό: 160/60-ZR17
Διαστάσεις:
Συνολικό μήκος: 2.198mm
Συνολικό πλάτος: 925mm
Συνολικό ύψος: 1.440mm
Ύψος σέλας: 790mm
Μεταξόνιο: 1.504mm
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 190mm
Βάρος (πλήρες υγρών): 235 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου: 20,0 L + 3,0 L