Μηχανή Benelli Leoncino 500 Trail new Euro 5 πράσινο.
√ 3 χρόνια εγγύηση
√ 30% προκαταβολή
√ Έως 24 άτοκες δόσεις
√ Δυνατότητα έως 72 δόσεις
√ Δυνατότητα ανταλλαγής
√ Δωρεάν μεταφορικά μέχρι Θεσσαλονίκη
√ Δωρεάν μεταφορικά για Ξάνθη, Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη και Ορεστιάδα
√ Δωρεάν μεταφορικά από το Λιμάνι της Καβάλας για Λήμνο, Άγιο Ευστράτιο, Μυτιλήνη, Χίο, Λαύριο, Πειραιά, Σάμο, Ικαρία, Σύρο, Μύκονο
√ Δώρο κράνος
√ Δώρο άδεια κυκλοφορίας στο όνομά σας
√ Δώρο τέλη κυκλοφορίας 2024
√ Δώρο κλειδαριά υψηλής ασφάλειας
Για επιπλέον πληροφορίες και εικόνες εν δράσει μπορείτε να πατήσετε εδώ και να μεταβείτε στο εταιρικό μας Blog.
Όπως και η κλασική έκδοση δρόμου του Leoncino, έτσι και η έκδοση Trail διαθέτει τον ίδιο 2-κύλινδρο, 4-χρονο, 4-βάλβιδο, υδρόψυκτο με δύο εκκεντροφόρους κινητήρα. Η Benelli υπογράφει αυτό το θρυλικό δίτροχο των 500cc. Αυτός ο ολοκαίνουργιος κινητήρας έχει απαλή επιτάχυνση με εξαιρετική ανταπόκριση, μέγιστη ισχύ 47,6 PS (35 kW) στις 8.500 στροφές/λεπτό και μέγιστη ροπή 46 Nm (4,6 kg) στις 6.000 στροφές/λεπτό. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου 37 mm, έχει υγρό συμπλέκτη και κιβώτιο 6-ταχυτήτων με σύστημα μετάδοσης μόνιμης εμπλοκής. Τα χαρακτηριστικά αυτά συμπληρώνουν την εικόνα ενός άριστου και εξελιγμένου τεχνολογικά συνόλου κινητήρα-μετάδοσης.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης: τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 50 χιλιοστών με ρύθμιση απόσβεσης μεταφοράς, σύστημα πίσω ανάρτησης: διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο 55 χιλιοστών με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα. Το Leoncino διαθέτει επίσης εξαιρετικό σύστημα πέδησης. Εμπρός διαθέτει διπλό υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 320 mm με ακτινικές δαγκάνες και πίσω φέρει υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 260 mm και ABS.
Οι τροχοί έχουν ζάντες αλουμινίου, είναι 19" μπροστά πίσω και φέρουν ελαστικά 110/80-R19 και 150/70-R17 αντίστοιχα.
Ειδική αναφορά αξίζει να γίνει στο σύστημα εξάτμισης, το οποίο δίνει στη μοτοσικλέτα έναν πραγματικά μοναδικό ήχο, που δεν θα μπορούσε κανείς να μιμηθεί, χαρακτηριστικό της Benelli. Το Leoncino είναι το σώμα, η καρδιά και η ψυχή της Benelli.
Πιο αναλυτικά:
Κινητήρας:
Τύπος κινητήρα: Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
Κυβισμός: 499,6 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή: 69χιλ. Χ 66,8χιλ.
Σχέση συμπίεσης: 11,5:1
Μέγιστη ισχύς: 35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή: 45,0 Nm (4,6 kgm) @ 4500 σ.α.λ
Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm
Σύστημα ανάφλεξης: TLI
Σύστημα εκκίνησης: Μίζα
Πιστοποίηση: EURO 5
EFI: TLI
Σύστημα μετάδοσης: Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: Αλυσίδα
Πλαίσιο:
Σκελετός: Χαλύβδινος σωλήνας
Σύστημα εμπρός ανάρτησης: Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)
Διαδρομή πίσω: Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα
Διαδρομή εμπρός: 125 mm
Διαδρομή πίσω: 51 mm
Εμπρός φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320 χιλ. & ABS
Πίσω φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS
Εμπρός ελαστικό: 120/70-R17
Πίσω ελαστικό: 160/60-R17
Διαστάσεις:
Συνολικό μήκος: 2.160mm
Συνολικό πλάτος: 875mm
Συνολικό ύψος: 1.160mm
Ύψος σέλας: 815mm
Μεταξόνιο: 1.460mm
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 165mm
Βάρος (πλήρες υγρών): 206 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου: 12,7 L + 2,0 L