Μηχανή BENELLI LEONCINO 500 euro 5 κόκκινο.
√ 3 χρόνια εγγύηση
√ 30% προκαταβολή
√ Έως 24 άτοκες δόσεις
√ Δυνατότητα έως 72 δόσεις
√ Δυνατότητα ανταλλαγής
√ Δωρεάν μεταφορικά μέχρι Θεσσαλονίκη
√ Δωρεάν μεταφορικά για Ξάνθη, Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη και Ορεστιάδα
√ Δωρεάν μεταφορικά από το Λιμάνι της Καβάλας για Λήμνο, Άγιο Ευστράτιο, Μυτιλήνη, Χίο, Λαύριο, Πειραιά, Σάμο, Ικαρία, Σύρο, Μύκονο
√ Δώρο κράνος
√ Δώρο άδεια κυκλοφορίας στο όνομά σας
√ Δώρο τέλη κυκλοφορίας 2024
√ Δώρο κλειδαριά υψηλής ασφάλειας
Για επιπλέον πληροφορίες και εικόνες εν δράσει μπορείτε να πατήσετε εδώ και να μεταβείτε στο εταιρικό μας Blog.
Mία ιστορία ενός αιώνα συναντά την τελειότητα του ιταλικού design στο Leoncino. Ο θρύλος επιστρέφει! Ενόψει των 60 ετών από την καταξίωσή της στον αγωνιστικό χώρο, η Benelli επαναφέρει σε νέα, εξελιγμένη έκδοση αυτόν τον μύθο της ιταλικής μοτοσικλέτας.
Το Leoncino δεν είναι απλά ένα νέο μοντέλο, αλλά ένα αυθεντικό και καθαρό concept που έχει εμπνεύσει τους σχεδιαστές του νέου Centrostile της Benelli. Δεν είναι ένα αντίγραφο της κλασικής μοτοσικλέτας, αλλά το αποτέλεσμα μίας δουλειάς που στόχο έχει να διατηρήσει και να επαναφέρει τα στοιχεία που καθιστούν ακόμα και σήμερα το Leoncino μία συναρπαστική και ένδοξη μοτοσικλέτα, αναγεννώντας την ταυτόχρονα σε σύγχρονη και σπορ μορφή.
Η συμπαγής μορφή του Leoncino συνδυάζεται τέλεια με απαλές και αρμονικές γραμμές. Δεν υπάρχουν διακοσμητικά στοιχεία. Το αφαιρετικό στυλ χαρακτηρίζει αυτήν την τυπική ιταλική μοτοσικλέτα, η οποία μέσα στην τέλεια συμμετρία της έχει μία εμφάνιση που ενθουσιάζει και συγκινεί. Το Λιοντάρι, σύμβολο μιας ιστορίας αιώνων, στέκεται περήφανο στο φτερό. Ο προβολέας, στρόγγυλος, σύμφωνα με την παράδοση, παρουσιάζει μια τεχνολογία LED αιχμής. Η σέλα, προσιτή και απλή, ακολουθεί στην τελειότητα τις γραμμές της μοτοσικλέτας, όπως και το design της εξάτμισης και του ντεπόζιτου, που χαρίζουν στο Leoncino ισορροπημένες και μοντέρνες αναλογίες.
Ο κινητήρας του Leoncino είναι 2-κύλινδρος, 4-χρονος, 4-βάλβιδος, υδρόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους. Η Benelli υπογράφει αυτό το θρυλικό δίτροχο των 500cc. Αυτός ο ολοκαίνουργιος κινητήρας έχει απαλή επιτάχυνση με εξαιρετική ανταπόκριση, μέγιστη ισχύ 47,6 PS (35 kW) στις 8.500 στροφές/λεπτό και μέγιστη ροπή 45 Nm (4,6 kg) στις 4.500 στροφές/λεπτό. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου 37 mm, έχει υγρό συμπλέκτη και κιβώτιο 6-ταχυτήτων με σύστημα μετάδοσης μόνιμης εμπλοκής. Τα χαρακτηριστικά αυτά συμπληρώνουν την εικόνα ενός άριστου καιεξελιγμένου τεχνολογικά συνόλου κινητήρα-μετάδοσης.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης: τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 50 mm με ρύθμιση απόσβεση μεταφοράς, σύστημα πίσω ανάρτησης: διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα. Το Leoncino διαθέτει επίσης εξαιρετικό σύστημα πέδησης, όπου το εμπρός φρένο έχει διπλό υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 320 mm με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων. Το πίσω φρένο έχει ένα υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 260 mm και διπλό έμβολο. Φυσικά, έχει και ABS.
Οι τροχοί έχουν ζάντες αλουμινίου, είναι 17" μπροστά πίσω και φέρουν ελαστικά 120/70 R17 και 160/60 R17 αντίστοιχα.
Ειδική αναφορά αξίζει να γίνει στο σύστημα εξάτμισης, το οποίο δίνει στη μοτοσικλέτα έναν πραγματικά μοναδικό ήχο, που δεν θα μπορούσε κανείς να μιμηθεί, χαρακτηριστικό της Benelli. Το Leoncino είναι το σώμα, η καρδιά και η ψυχή της Benelli.
Πιο αναλυτικά:
Κινητήρας:
Τύπος κινητήρα: Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
Κυβισμός: 499,6 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή: 69χιλ. Χ 66,8χιλ.
Σχέση συμπίεσης: 11,5:1
Μέγιστη ισχύς: 35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή: 45,0 Nm (4,6 kgm) @ 4500 σ.α.λ
Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm
Σύστημα ανάφλεξης: TLI
Σύστημα εκκίνησης: Μίζα
Πιστοποίηση: EURO 5
EFI: DELPHI MT05
Σύστημα μετάδοσης: Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: Αλυσίδα
Πλαίσιο:
Σκελετός: Χαλύβδινος σωλήνας
Σύστημα εμπρός ανάρτησης: Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)
Διαδρομή πίσω: Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα
Διαδρομή εμπρός: 125 mm
Διαδρομή πίσω: 51 mm
Εμπρός φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320 χιλ. & ABS
Πίσω φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS
Εμπρός ελαστικό: 120/70-R17
Πίσω ελαστικό: 160/60-R17
Διαστάσεις:
Συνολικό μήκος: 2.160mm
Συνολικό πλάτος: 875mm
Συνολικό ύψος: 1.160mm
Ύψος σέλας: 815mm
Μεταξόνιο: 1.460mm
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 165mm
Βάρος (πλήρες υγρών): 206 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου: 12,7 L + 2,0 L