ΤΗΛ. 2511105215 - ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 €
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΕΩΣ 12 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

 0,00€
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.
> Αρχική > Blog / MotoRacing > ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ - VOGE

VOGE R125 μια μοτοσυκλέτα με περγαμηνές!!


26/06/2023
VOGE R125 μια μοτοσυκλέτα με περγαμηνές!!


''Το R125 της Voge, μπαίνει στα χωράφια της κατηγορίας A1 των 125 κυβικών, έχοντας ως εφόδια, τον πλούσιο εξοπλισμό, την άριστη ποιότητα κατασκευής, τον σύγχρονο σχεδιασμό και φυσικά την προσιτή τιμή του.''


Το όνομα Voge στο χώρο της μοτοσυκλέτας δεν είναι άγνωστο για το ευρύ κοινό. Πρόκειται για την premium θυγατρική εταιρεία της Loncin Industries, που είναι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές μοτοσυκλετών της Κίνας και έχει αναλάβει για λογαριασμό της BMW την κατάσκευή των scooter C400X/GT καθώς και τους δικύλινδρους εν σειρά κινητήρες της σειράς F750/850/900. Στην χώρα μας η Voge εισάγεται από την εταιρεία Moto Trend S.A. με την εμπορική της πορεία τα τελευταία χρόνια να είναι συνεχώς ανοδική -το πρώτο τρίμηνο του 2023 πέτυχε αύξηση πωλήσεων κατά 188% σε σχέση με το περσινό αντίστοιχο διάστημα- φυσικά σε αυτό παίζουν ρόλο οι ελκυστικές τιμές και ο πλούσιος και σύγχρονος εξοπλισμός των μοντέλων της εταιρείας. Ο κόσμος αν μη τι άλλο ξεπέρασε ακόμη και το αρχικό πρόβλημα προφοράς της ονομασίας της εταιρείας -Βόγκε, Βόγκ, Βότζ είναι το σωστό-, και πλέον οι μοτοσυκλέτες της Voge βρίσκονται κυριολεκτικά ανάμεσά μας!!




Η Voge θέλοντας να μπει στην πολύ εμπορική, σε όλη την Ευρώπη, Α1 κατηγορία, μας παρουσιάζει στην πρώτη της μοτοσυκλέτα με κινητήρα 125 κυβικών εκατοστών. Ο λόγος για το Voge R125, το οποίο ευελπιστεί να κερδίσει τις καρδιές των νέων μοτοσυκλετιστών κατόχων διπλώματος Α1 και γιατί όχι να πρωταγωνιστήσει σε μία κατηγορία που συνεχώς ακμάζει εμπορικά το τελευταίο διάστημα. Αντικρίζοντας για πρώτη φορά τον νέο παίκτη της κατηγορίας, δεν μπορείς να κρύψεις τον θαυμασμό σου για την σιλουέτα του R125, καθώς η αλήθεια είναι πως πρόκειται ίσως για την ομορφότερη μοτοσυκλέτα της εν λόγω κατηγορίας. Οι επιθετικές γραμμές σε συνδυασμό με την μυώδη σχεδίαση αποπνέουν μια σύγχρονη εικόνα που κάνουν τα κεφάλια των περαστικών να γυρίσουν ακόμη και όταν το Voge R125 βρίσκεται σταματημένο.

Πλαίσιο

Το πλαίσιο με στοιχεία από χωροδικτύωμα σε κοινή θέα, το ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και το Monoshock αμορτισέρ πίσω με ψαλίδι αλουμινίου, θυμίζουν μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες, ενώ όταν ανέβεις πάνω στο 125R και το ανασηκώσεις από το σταντ, εντυπωσιάζεσαι από το ζύγισμα και την... απουσία αισθητού βάρους ανάμεσα στα πόδια σου. Κατηγορίας φτερού το Voge 125R και η πρώτη επαφή ξεκινά δημιουργώντας προσδοκίες και υποσχέσεις για την συνέχεια. Ήδη όμως, έχεις εντυπωσιαστεί, κάνοντας στον εαυτό σου την εύλογη ερώτηση: Είναι δυνατόν μια τέτοια μοτοσυκλέτα, να τιμολογείται κάτω από τα 3.000 ευρώ, στη σημερινή αγορά; Κι όμως.


Κινητήρας

Ο κινητήρας του Voge 125R είναι υγρόψυκτος, 4βάλβιδος και με δύο εκκεντροφόρους, επικεφαλής, ενώ κοιτώντας τον πίνακα χαρακτηριστικών, βρίσκεις υπερτετράγωνη αναλογία διαμέτρου και διαδρομής -57,3 χιλιοστά η πρώτη, 48,4 η δεύτερη. Είναι ένας κινητήρας με ατού απόδοσης στις ψηλές στροφές, αλλά και παρόμοιο τρόπο λειτουργίας. Το μοτεράκι δουλεύει με ελάχιστους κραδασμούς, σε βαθμό που εντυπωσιάζει. Η απόκριση στο γκάζι είναι καλά ρυθμισμένη από την Voge, αποτρέποντας την εμφάνιση κάθε ίχνους «δισταγμού» ή σκορτσαρίσματος στο αρχικό άνοιγμα, ή/και από ρελαντί -κάτι που έχει βασανίσει αρκετά, άλλους μικρούς και ταχύστροφους κινητήρες στο παρελθόν. Η κλιμάκωση των σχέσεων στο 6άρι σασμάν είναι... απίστευτα κοντή, σε βαθμό που είμαστε βέβαιοι ότι το 125R θα μπορούσε να ωφεληθεί από μία π.χ. πιο μακριά τελική σχέση μετάδοσης (μεγαλύτερο γρανάζι αλυσίδας εμπρός ή λίγο μικρότερο πίσω). Αξίζει όμως να σημειώσουμε ότι, στην πράξη, αυτή η κοντή κλιμάκωση προσδίδει περισσότερο στην οδηγική ζωηρότητα του μοντέλου, βοηθώντας τον ελαφρώς ράθυμο στις χαμηλές και μεσαίες στροφές κινητήρα. Το πανηγύρι ξεκινάει -απροσδόκητα, αλλά ΠΟΛΥ ευχάριστα- στην 5η και 6η σχέση και στην Εθνική. Ναι, σε συνθήκες στις οποίες δεν περιμένεις απαραίτητα, να σου χαρίσει γέλιο ένα 125άρι, αλλά το 125R απέδειξε ότι τραβάει, τραβάει... και συνεχίζει, μέχρι η ψηφιακή ένδειξη στο κοντέρ να δείξει πάνω από τα 110 χλμ/ώρα. Η κατανάλωση του δεν ξεπερνά τα 3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, ακριβώς στα επίπεδα που περιμένεις από ένα 125άρι σήμερα και μάλιστα, αυτή η μέτρηση έγινε και με ιδιαίτερα ζωηρούς ρυθμούς οδήγησης… Τα συμπεράσματα δικά σας!!



Άνεση, ευελιξία και σπιρτάδα

Η θέση οδήγησης του 125R έχει τα σπορ στοιχεία της, με τα μαρσπιέ αρκετά ψηλά και το ρεζερβουάρ διαμορφωμένο έτσι ώστε να φιλοξενεί άνετα τα πόδια και τα γόνατα σας. Ωστόσο, χάρη στο τιμόνι, ο αναβάτης μπορεί να καθίσει όρθιος (αλλά και να σκύψει αν θέλει να οδηγήσει πιο έντονα) . Η ευρύχωρη σέλα είναι ελαφρώς σκληρότερη από το ιδανικό, αλλά σε αστικές διαδρομές αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα. Μπροστά του, ο αναβάτης βλέπει ένα ιδιαίτερα όμορφο πάνελ ενδείξεων τύπου LCD  - τα έντονα χρώματα και οι ευανάγνωστες  ενδείξεις σε κάνουν να μην σκεφτείς καν, το ότι δεν έχεις μια TFT οθόνη. Ακριβώς κάτω από τα όργανα, υπάρχει η απαραίτητη πλέον θύρα παροχή ρεύματος USB για τις ηλεκτρονικές συσκευές σας. Διακόπτες και χειριστήρια είναι τα απλούστερα δυνατά  για τον ρόλο της μοτοσυκλέτας, ενώ κάτω από την πίσω σέλα, προβλέπεται ένας μικρός χώρος για στοιχειώδη αντικείμενα, όπως τα χαρτιά της μοτοσυκλέτας. Η θέση του συνεπιβάτη, προσφέρει παρόμοια επίπεδα άνεσης με αυτή του αναβάτη καθιστώντας το περιστασιακό δικάβαλο, εφικτό.


Όπως είπαμε και παραπάνω, το μικρό βάρος και το πολύ καλό ζύγισμα του 125R, το κάνουν εξαιρετικά εύχρηστο σε επιτόπιες μανούβρες και εν στάσει. Στην κίνηση, η μοτοσυκλέτα είναι εξαιρετικά ευέλικτη και πολύ ευκολοδήγητη, ενώ αξίζει εύσημα η οδηγική συμπεριφορά της και η ποιότητα κύλισης της, αν λάβει κανείς υπόψη και την τιμή της. Το σύνολο πλαισίου-αναρτήσεων προσφέρει μια αίσθηση απόλυτης ακρίβειας και στιβαρότητας σε οποιαδήποτε γραμμή και αν επιλέξετε, ενώ πιρούνι και αμορτισέρ απορροφούν πολύ ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες στο δρόμο, χωρίς να θυσιάζουν το σπορ μπρίο της 125R. Με μεγάλη βεβαιότητα, αναφέρω ότι το στήσιμο που έχει εξασφαλίσει η Voge για την 125R, την καθιστά ικανή και για πιο ζωηρή οδήγηση, σε βόλτες του Σαββατοκύριακου ή ακόμα και σε κάποια πίστα καρτ και ένας νέος αναβάτης που ενδιαφέρεται να ανέβει τα σκαλιά του μοτοσυκλετισμού, θα το εκτιμήσει ιδιαίτερα. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης μας άφησαν επίσης με καλές εντυπώσεις, απέχοντας παρασάγγας, από πολλά… απαράδεκτα λάστιχα που συναντούσες στο παρελθόν, σε μοτοσυκλέτες ακόμα και υψηλότερης τιμής. Υποστηρίζουν τον ρόλο και τις δυνατότητες του 125R και δεν διαμαρτύρονται σε περισσότερη πίεση, ούτε στερεύουν από αίσθηση όταν την χρειάζεσαι. Όταν έρθει η ώρα να σταματήσεις, τα δύο δισκόφρενα επιβραδύνουν με πολύ ικανοποιητική αίσθηση και δύναμη, ενώ το ABS ανεβάζει το επίπεδο προσφερόμενης ασφάλειας αλλά και οδηγησιμότητας, επιτρέποντας σου να ρυθμίσεις εσύ την ισορροπία φρένων όπως επιθυμείς.


Η Voge ωριμάζει και αυτό βγαίνει προς τα έξω. Δείχνει να έχει κατανοήσει ότι, στις απαιτητικές αγορές του σήμερα, δεν αρκεί να έχεις μόνο μια καλή μοτοσυκλέτα, πρέπει να την κάνεις παράλληλα προσιτή αλλά και, πάνω από όλα, ποθητή. Το 125R δείχνει να καλύπτει τα προαπαιτούμενα, για να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων με αξιώσεις. Φυσικά το πιο εντυπωσιακό πάνω του είναι η τιμή του, με τα 2.795 ευρώ που κοστίζει να το κάνουν πιο προσιτό από όλα τα υγρόψυκτα 125άρια της κατηγορίας, πιο προσιτό ακόμη και από παπιά. Με το που θα σε ελκύσει επιτυχώς με την τιμή του, το 125R είναι σε θέση να σου αποδείξει τις ικανότητες του από την πρώτη βόλτα. Γιατί όχι, λοιπόν; Σοβαρότατη επιλογή στα 125 κυβικά και τεκμήριο για τις μελλοντικές φιλοδοξίες της Voge.  

Διατείθεται σε δύο χρωματισμούς: γαλάζιο και μαύρο

  

Τεχνικά χαρακτηριστικά
:

Κινητήρας:

Τύπος: Μονοκύλινδρος υγρόψυκτος DOHC 4V

 
Τροφοδοσία: Ψεκασμός 

Κυβισμός (cc): 124.8

Διάμετρος x Διαδρομή: 57.3x48.4

Σχέση συμπίεσης: 12:01

Ισχύς: 11kw (15hp) / 9500rpm

Ροπή: 12Nm/8500rpm

Ανάφλεξη: Ηλεκτρονική CDI

Εκκίνηση: Μίζα 


Ρεζερβουάρ βενζίνης (Lt): 10

Μετάδοση:

Τύπος: Αλυσίδα

Συμπλέκτης: Υγρός πολύδισκος

Ταχύτητες: 6

Πλαίσιο:

Μεταξόνιο (mm): 1310

Διαστάσεις Μ/Π/Υ (mm): 1941 × 795 × 1070

Υψος σέλας (mm): 790

Βάρος (kgr): 165

Ανάρτηση εμπρός: Ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 35mm

Ανάρτηση πίσω: Μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ

Φρένα - Ελαστικά:

Εμπρός: Δισκόφρενο και ABS

Πίσω: Δισκόφρενο και ABS 

Ελαστικά εμπρός: 110/70-17

Πίσω: 140/60-17

Για περισσότερες πληροφορίες, πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά και τρόπους απόκτησης μέσω ευνοϊκών χρηματοδοτικών προγραμμάτων μπορείτε να απευθυνθείτε στο κατάστημά μας τo Motoracing.

Το MotoRacing.gr είναι επίσημο εξουσιοδοτημένο κατάστημα της εταιρείας Voge στην Καβάλα και ειδικεύεται σε πωλήσεις, service (με ηλεκτρικό διαγνωστικό έλεγχο), αξεσουάρ και γνήσια ανταλλακτικά.

Στο κατάστημά μας θα βρείτε επίσης όλα τα καινούρια μοντέλα μοτοσυκλετών της εταιρείας Voge: 
Το 300R, το 300AC, το 300DSτο 500AC, το 500DS, το 500DSX, το AC525X, το 650DS,το 650DSX,το R125 και το scooter SR4 MAX 350Σε μοναδικές τιμές της αγοράς, επίσης σας παρέχουμε την δυνατότητα εξόφλησης σε 12 άτοκες δόσεις. Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 2510200570. 


« Επιστροφή




ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
Για αγορές άνω των 30€
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Σε 14 ημερολογ. ημέρες
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
Με πιστωτική κάρτα
© 2023 motoparts33.gr Κατασκευη eshop by infocus
Back To Top
58
gr
COOKIE DIALOG