Είναι σαφές ότι τα σκούτερ είναι οι βασιλιάδες της πόλης. Και τα στιλάτα και άνετα σκούτερ αρέσουν ακόμη περισσότερο. Έχουν την ευελιξία των μοτοσικλετών, αλλά προσθέτουν πολύ σημαντικές ιδιότητες στην καθημερινή χρήση, όπως προστασία ποδιών, μεγάλο κενό κάτω από το κάθισμα, μέγιστη ευελιξία σε έντονη κυκλοφορική συμφόρηση κ.α.
Αυτό το Keeway Vieste 300 είναι ένα τέλειο παράδειγμα της τάσης στον κόσμο των 2 τροχών. Η Keeway είναι ένα brand ουγγρικής καταγωγής που γεννήθηκε στα τέλη της δεκαετίας του '90, το οποίο αγόρασε η κινεζική εταιρεία QianJian, ιδιοκτήτης, μεταξύ άλλων των εμπορικών σημάτων QJ Motor και Benelli, και μέτοχος της Volvo και της Mercedes-Benz. Μεγαλύτερες λέξεις στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αλλά για να φέρει αυτό το σύγχρονο σκούτερ στην αγορά, στράφηκε σε έναν άλλο ισχυρό κινέζικο κατασκευαστή, την Ningbo Longjia Motorcycles, η οποία παράγει εκατομμύρια μικρές μοτοσικλέτες μετατόπισης που διατίθενται στην αγορά με πολλές μάρκες. Αυτό το Longjia EasyMax πωλείται στη χώρα μας με το όνομα μιας όμορφης παραλιακής πόλης της Ιταλίας και χρησιμοποιεί έναν κινητήρα Piaggio, επίσης κατασκευασμένο στην Κίνα. Παγκοσμιοποίηση. Αυτό το σκούτερ υπόσχεται πολλά!!
Σχεδιασμός & εμφάνιση
Η εμφάνισή του είναι πολύ καλή και η απόδοσή του επίσης. Το μέγεθός του είναι παρεμφερές με άλλα σύγχρονα σκούτερ για χρήση όπως το Yamaha Nmax ή Honda PCX, σε αντίθεση με άλλα σκούτερ μεγαλύτερων κατασκευαστών, φέρνει γρανάζι μοτοσυκλετών για χρήση στην πόλη. Αυτό το Vieste διαθέτει πλαίσιο 125, αλλά είναι εξοπλισμένο με έναν ισχυρό κινητήρα 300 κυβικών εκατοστών, ένα πολύ ενδιαφέρον είδος "overdrive" που του δίνει έναν απροσδόκητο σπορ χαρακτήρα.
Ο μαύρος θόλος είναι πολύ χαμηλός και δύσκολα εκτρέπει τον αέρα. Χρησιμεύει για την προστασία του ταμπλό οργάνων με διπλό ταχύμετρο (αναλογικό και ψηφιακό), μετρητή στροφών, δείκτες θερμοκρασίας καυσίμου και κινητήρα, προειδοποίηση πίεσης ελαστικών, εξωτερική θερμοκρασία, ρολόι ώρας, τριμετρητή και τυπικές προειδοποιητικές λυχνίες. Έρχεται με πρακτικές θερμαινόμενες λαβές στάνταρ, μια σημαντική πρόοδο σε αυτήν την κατηγορία σκούτερ. Η ασπίδα περιλαμβάνει ένα μικρό ανοιχτό διαμέρισμα γαντιών σχεδιασμένο για το κινητό, με μια υποδοχή USB δίπλα του. Περιλαμβάνει επίσης ένα σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί χωρίς κλειδί, το οποίο είναι πολύ άνετο σε ένα σκούτερ που χρησιμοποιείται συχνά. Το κάθισμα και το καπάκι του ρεζερβουάρ ξεκλειδώνονται χωρίς κλειδί από τα κουμπιά στο escutcheon.
Το κάθισμα είναι ευρύ και πολύ χαμηλό, επιτρέποντας μικρότερους ανθρώπους να φτάσουν στο έδαφος. Σε αντάλλαγμα, ο αφρός της σέλας του είναι λιγοστός και ο χώρος κάτω είναι ρηχός. Το κράνος δεν ταιριάζει, ένα μειονέκτημα αυτού του σκούτερ. Η λύση μπορεί να είναι ένας πίσω κορμός, ο οποίος θα βελτιώσει τη σχετικά χαμηλή χωρητικότητα φορτίου. Η θέση οδήγησης είναι πολύ σωστή, με αρκετό χώρο για τα πόδια. Δεν υπάρχει αρκετός χώρος για τα πόδια, αλλά μπορούν να τοποθετηθούν μπροστά ή πίσω. Ο επιβάτης είναι άνετος στο κάθισμά του, με καλά τοποθετημένα υποπόδια και χειρολαβές.
Χαρακτηριστικά κινητήρα
Ο κινητήρας είναι ένας σημαντικός παίκτης σε αυτό το σκούτερ . Είναι ένας μονοκύλινδρος Piaggio 276 cc, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και υγρόψυκτο. Το ψυγείο βρίσκεται πίσω από τον μπροστινό τροχό, λαμβάνει τη ροή του αέρα οδήγησης. Ο κινητήρας συνδέεται με έναν αποτελεσματικό φυγοκεντρικό συμπλέκτη και ένα κιβώτιο ταχυτήτων που λειτουργεί ως ψαλίδι. Ενσωματώνει δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ σε 5 θέσεις. Το τμήμα του κύκλου αποτελείται από ένα συμβατικό μπροστινό τηλεσκοπικό πιρούνι, ελαστικά μεγέθους 110/70 και 130/70 που είναι τοποθετημένα σε τροχούς 13 ιντσών και δισκόφρενα με σύστημα αντιμπλοκαρίσματος ABS, του οποίου η πλάκα υποδοχής εμποδίζει τη χρήση συμβατικού κλειδώματος δίσκου.
Χωρίς να βγάλετε το κλειδί από την τσέπη σας, μπορείτε να γυρίσετε το διακόπτη ανάφλεξης και το ταμπλό οργάνων ανάβει ένα πολύ ωραίο μπλε. Ενεργοποιήστε τη μίζα και ο κινητήρας ακούγεται με διακριτικό τόνο, με ομαλή και σταθερή αδράνεια. Όταν επιταχύνετε αμέσως θα παρατηρήσετε ότι αυτό δεν είναι ένα σκούτερ 125. Έχει περισσότερο από το διπλάσιο την μετατόπιση και την ισχύ της χαμηλότερης έκδοσής του, για σχετικά περιορισμένο βάρος 147 κιλών όταν είναι άδειο και αυτό μεταφράζεται σε πολύ ισχυρές επιταχύνσεις. Η αρχική εκκίνηση είναι ομαλή και η ακόλουθη εξέλιξη είναι πολύ αξιοσημείωτη, φτάνοντας τα 100 km / h σε λίγα δευτερόλεπτα.
Εάν επιταχυνθείτε έντονα από ακινησία, λίγα οχήματα στην πόλη θα μπορούν να σας ακολουθήσουν. Αυτό είναι το μεγάλο πλεονέκτημα του φυγοκεντρικού συμπλέκτη και των άπειρων αναλογιών του κιβωτίου ταχυτήτων CVT. Ο κινητήρας λειτουργεί πάντα εκεί που θέλετε. Εάν γυρίσετε το γκάζι (με υπερβολική διαδρομή) κολλά στις 7000 σ.α.λ., το μέγιστο καθεστώς ισχύος. Αυτός ο τύπος κιβωτίου "πολλαπλασιάζει" τη δύναμη του, ο καθένας μπορεί να έχει τη μέγιστη απόδοση από έναν κινητήρα, χωρίς να χρειάζεται να ανησυχείτε για αλλαγή ταχύτητας την κατάλληλη στιγμή. Εάν δεν θέλετε τη μέγιστη απόδοση, απλώς στρέψτε το γκάζι λιγότερο, και ο κινητήρας θα βρίσκεται σε μια πιο οικονομική απόδοση, περίπου 6000 σ.α.λ. Φυσικά, αυτό το σύστημα είναι ασυναγώνιστο όσον αφορά την άνεση και τη χρήση της διαθέσιμης ισχύος.
Συμπεράσματα
Μέσα στην πόλη το εν λόγω σκούτερ αισθάνεται γρήγορο, είναι πολύ εύκολο να μπει στα κενά της κυκλοφορίας. Το μικρό του μέγεθος είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα σε αυτήν τη χρήση.
Ο διπλός προβολέας του είναι ισχυρός αν και η δοκός του είναι στενή. Όπως συνήθως στις λυχνίες LED, το φως είναι πολύ λευκό και διαχέεται πολύ λίγο, έτσι η διαφορά μεταξύ των φωτιζόμενων και των σκοτεινών περιοχών είναι πολύ έντονη.
Το ντεπόζιτό του είναι μεγάλο, σχεδόν 11 λίτρα, τοποθετημένο στο κέντρο του σκούτερ. Η χαμηλή κατανάλωση του κινητήρα εγγυάται καλή αυτονομία για αυτόν τον τύπο σκούτερ περίπου 250 χλμ. Αυτονομία.
Το νέο Keeway Vieste ένα πολύ μοντέρνο και πρακτικό σκούτερ μικρού μεγέθους, πολύ χρήσιμο για αστική και υπεραστική χρήση, με μεγάλη ευελιξία και ισχυρό κινητήρα που το βάζει μπροστά στην κίνηση της πόλης και όλα αυτά σε μια πολύ ενδιαφέρουσα τιμή 4.150 € στην έκδοση Euro5, με εγγύηση 2 ετών.
Επίσης στο ηλεκτρονικό & φυσικό κατάστημά μας που εδρεύει στην Καβάλα και είναι επίσημος αντιπρόσωπος της KEEWAY, μπορείτε να βρείτε όλα τα μοντέλα της Keeway και να πληροφορηθείτε βήμα προς βήμα τόσο για τη νέα σειρά scooter Keeway Vieste, όσο και για τα παπάκια και τις μοτοσυκλέτες της εν λόγω εταιρείας (CITYBLADE, FACT-EVO, ZAHARA, K-LIGHT, VIESTE κ.α.)
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Διαστάσεις, βάρος και χωρητικότητα
Ύψος καθίσματος: 770 mm
Χωρητικότητα δεξαμενής: 11,5 λίτρα
Μεταξόνιο: 1385 mm
Μήκος x πλάτος x ύψος: 1955 x 740 x 1115mm
Κινητήρας και κιβώτιο ταχυτήτων
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Kιβώτιο ταχυτήτων: Αυτόματο ανά μεταβλητή
Συμπλέκτης: Αυτόματο
καύσιμο: Βενζίνη
Τύπος: 4 Τ
Αριθμός κυλίνδρων: 1
Κυβικά: 278 cc
Μέγιστη ισχύς: 23 hp στις 7500 rpm
Μέγιστη ροπή: 22,54 Nm at 5750 σ.α.λ.
Ψύξη: υγρόψυκτο
Πλαίσιο: Ατσάλινο
πολυκύλινδρο μπροστινό φρένο: 240 mm δίσκος
Μπροστινή ανάρτηση: Υδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι
Μπροστινό ελαστικό: 110/70 x 13"
Πίσω φρένο: 220mm δίσκος
Πίσω ανάρτηση: Αμορτισέρ διπλού
Πίσω Ελαστικό: 130/70 x 13"