''GEMINI VERACRUZ 125 & 50: Κλασικό ναι, ακριβό όχι''
Παρότι οι σκουτερίστες και οι σκουτερίστριες έχουν την τάση να συνδέουν τα κλασικά σκούτερ με υψηλότερες τιμές, υπάρχουν στην αγορά προτάσεις που και ρετρό γραμμές διαθέτουν, αλλά και χαμηλές συμφέρουσες τιμές. Μια από αυτές τις προτάσεις είναι το κομψό Gemini Veracruz 125 & 50.
Κατασκευάζεται από μεγάλη κινεζική εταιρία με πείρα στο χώρο των δύο τροχών και των σκούτερ και εισάγεται από μια γνωστή και καθιερωμένη στο χώρο εταιρία, την Mototrend SA (αντιπρόσωπο της Kymco και της Voge, μεταξύ άλλων).
Σχεδιασμός
Το ιδιαίτερα συμπαθητικό (και στις φωτογραφίες και ζωντανά) Gemini Veracruz διαθέτει τη φινέτσα μιας άλλης εποχής, κάτι που γοητεύει πολλούς και πολλές.
Χρησιμοποιώντας στοιχεία του παρελθόντος, αλλά και μοντέρνες λύσεις (όπως φωτιστικά σώματα LED) το Gemini Veracruz 125 εμπίπτει στην κατηγορία των modern classic μοντέλων.
Είναι τα έντονα χρωμιωμένα πλαϊνά διακοσμητικά στοιχεία, η καλλίγραμμη ποδιά και το σχήμα του προβολέα, η “γραβάτα” και η γρίλια στη βάση της, που κάνουν το Veracruz να θυμίζει κυρίως Lambretta. Κι αυτό δεν είναι τυχαίο, αφού το όνομα και οι γραμμές της θρυλικής ιταλικής εταιρίας έγιναν πολύ της μόδας τώρα τελευταία.
Το σίγουρο είναι ότι το σκούτερ διαθέτει έντονο χαρακτήρα πέρα από την κομψότητά του, που τονίζεται από την καλοφτιαγμένη διαφορετικού χρώματος σέλα.
Κινητήρας & φρένα
Το Gemini Veracruz 125 έχει τετράχρονο αερόψυκτο κινητήρα προδιαγραφών Euro4 με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού. Ο κινητήρας είναι διβάλβιδος, αερόψυκτος και αποδίδει 8,2 ίππους στις 7.500 rpm και ροπή 8 Nm στις 6.000 rpm και αντίστοιχα το 50αρι έχει τετράχρονο αερόψυκτο κινητήρα προδιαγραφών Euro4 με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού. Ο κινητήρας είναι επίσης αερόψυκτος και αποδίδει 2,9 ίππους στις 7.500 rpm και ροπή 2,8 Nm στις 6.000 rpm. Για την εκκίνηση του κινητήρα και για τα δύο μοντέλα υπάρχει μίζα, αλλά και μανιβέλα.
Όπως οφείλει ένα κλασικό σκούτερ, δεν διαθέτει μεγάλους τροχούς, αλλά 12 ιντσών με κομψές μαύρες χυτές ζάντες με ασημένιο σιρίτι. Δισκόφρενο υπάρχει και στον μπροστινό (260mm με δαγκάνα δύο εμβόλων) και στον πίσω τροχό, τα οποία συνδυάζονται με σύστημα CBS (συνδυασμένη λειτουργία φρένων) για πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα, ενώ στο αντίστοιχο των 50 κυβικών έχουμε πίσω σύστημα ταμπούρο.
Τηλεσκοπικό είναι το πιρούνι, με τα αμορτισέρ να ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση τους. Το βάρος είναι χαμηλό και δεν ξεπερνάει τα 112 κιλά και 96 αντίστοιχα.
Σημαντική είναι η ύπαρξη του επίπεδου δαπέδου, το οποίο παρέχει και άγκιστρο αποσκευών για καλύτερη μεταφορά μικροαντικειμένων. Χώρος υπάρχει και κάτω από τη σέλα, που χωράει ένα κράνος.
Τα όργανα είναι ψηφιακά, ενώ για να διατηρείται το ύφος, το στροφόμετρο είναι αναλογικό.
Το Motoracing είναι επίσημος αντιπρόσωπος της εταιρείας Gemini στην Καβάλα και μπορείτε να δείτε τα τελευταία μοντέλα σε προνομιακές τιμές, όπως το Primo 50, το Veracruz 50, το Veracruz 125 και το ηλεκτρικό e-Primo-Lithium E5. Επίσης σας παρέχουμε την δυνατότητα εξόφλησης σε 12 άτοκες δόσεις. Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 2510200570.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Veracruz 125:
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος αερόψυκτος Euro 4
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: Injection
ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 125 cc
ΙΣΧΥΣ: 8.16hp/7500rpm
ΡΟΠΗ: 8.0Nm/ 6000 r.p.m
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Αυτόματη
ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα - Μανιβέλα
ΤΡΟΧΟΙ: 12”
ΕΛΑΣΤΙΚΑ: ΕΜΠΡΟΣ: 110/70-12 / 120/70-12
ΦΡΕΝΑ: ΕΜΠΡΟΣ: Δίσκος ΠΙΣΩ: Ταμπούρο
Τεχνικά χαρακτηριστικά Veracruz 50:
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος αερόψυκτος Euro 4
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: Ηλεκτρονικό Καρμπυρατέρ
ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 50 cc
ΙΣΧΥΣ: 2.1kw (2.86ps)/7500rpm
ΡΟΠΗ: 2.8 Nm/ 6500 r.p.m
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Αυτόματη
ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα - Μανιβέλα
ΤΡΟΧΟΙ: 12”
ΕΛΑΣΤΙΚΑ: ΕΜΠΡΟΣ: 110/70-12 / 120/70-12
ΦΡΕΝΑ: ΕΜΠΡΟΣ: Δίσκος ΠΙΣΩ: Ταμπούρο
ΒΑΡΟΣ: 96kg
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 7 lt.