ΤΗΛ. 2511105215 - ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 €
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΕΩΣ 12 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

 0,00€
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.
> Αρχική > Blog / MotoRacing > SCOOTER & ΠΑΠΑΚΙΑ - KEEWAY

Παπί Keeway Target 125i


06/03/2021
Παπί Keeway Target 125i

Το Keeway Target 125, έχει δικαίως χαρακτηριστεί ως ένα αξιόπιστο και τίμιο παπί, σε μια ιδιαίτερα δελεαστική τιμή που μπορεί να καλύψει άριστα τις απαιτήσεις του αναβάτη για καθημερινή μετακίνηση εντός πόλης και όχι μόνο.

Οι τεχνολογικές εξελίξεις στο χώρο της μοτοσυκλέτας οδήγησαν την Keeway σε συγκεκριμένες αλλαγές που έφεραν τον ψεκασμό στο παπί της αλλά και συνδυασμένα φρένα, τα οποία συνδράμουν παράλληλα στην αλλαγή του ταμπούρου στο πίσω τροχό με δισκόφρενο. Αυτές οι μικρές αλλαγές ολοκλήρωσαν ακόμη περισσότερο τον χαρακτήρα του Target 125i (EURO 4) προσθέτοντας περισσότερη αξία στο σύνολο χωρίς σημαντική αύξηση στην δελεαστική τιμή του.


Ως μια κυρίαρχη δύναμη των παπιών το νέο Target 125i είναι ένα από τα πλέον χρηστικά δίκυκλα για να κινείστε στην πόλη. Εμείς οι Έλληνες το γνωρίζουμε πολύ καλά αυτό και αυτός είναι ο λόγος που τα παπιά εξακολουθούν να έχουν ένα σημαντικό μερίδιο της αγοραστικής πίτας. Είναι πραγματικά άξιο απορίας γιατί τα παπιά δεν έχουν τύχει της ίδιας αναγνώρισης και στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης, ειδικά σε εκείνες όπου η προσιτή τιμή και η μέγιστη δυνατή οικονομία έχουν πρωταρχικό ρόλο στην επιλογή δικύκλου.






Ο αποθηκευτικός χώρος

Το μεγάλο του πλεονέκτημα  το κρύβει κάτω από την σέλα του. Ανοίγοντας την σέλα ο αναβάτης αντικρίζει έναν τεράστιο για τα δεδομένα της κατηγορίας αποθηκευτικό χώρο που θα χωρέσει με άνεση ένα full face κράνος!!! Ίσως όχι όλα τα μεγέθη και σχήματα, αλλά σε αυτή την κατηγορία τιμής, ή για να το θέσουμε καλύτερα κάτω από τα 2.000 ευρώ, είναι το μοναδικό παπί που διαθέτει αυτό το χαρακτηριστικό. Ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να αυξήσει εντυπωσιακά τις δυνατότητες αποθήκευσης του Target 125i με την τοποθέτηση σχάρας και Top Case (με μικρό κόστος για την μεταλλική σχάρα της Keeway), πλησιάζοντας έτσι πολύ κοντά σε χώρους που μπορεί να βρει κανείς μόνο σε scooter.




Με στυλ και άνεση

Ως τυπικό παπί το Target “χάνεται” κάτω από τα πόδια σας. Τα 112  κιλά υπάρχουν μόνο στα χαρτιά και εσείς μένετε με την αίσθηση ότι το βάρος είναι περίπου το μισό ή και λιγότερο. Τα χέρια φτάνουν χωρίς σκέψη στο στενό τιμόνι, το οποίο φιλοξενεί πέρα από τους τυπικούς διακόπτες και έναν για τα αλάρμ, μια ασυνήθιστη προσθήκη στον εξοπλισμό αλλά κάτι παραπάνω από καλοδεχούμενη. Ο εξοπλισμός γενικά κινείται στα μέτρα της κατηγορίας με τον ευανάγνωστο πίνακα πληροφοριών, με το λευκό καντράν, να παρέχει στον αναβάτη μόνο τις απολύτως απαραίτητες πληροφορίες: ταχύτητα, συνολικά διανυθέντα χιλιόμετρα, δείκτη βενζίνης, τις τυπικές λυχνίες και την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο. Η αλήθεια είναι ότι θα θέλαμε να δούμε ένα ψηφιακό ρολόι και έναν μερικό χιλιομετρητή αλλά σε αυτή την τιμή οι συγκεκριμένες ελλείψεις δικαιολογούνται.

Ο αναβάτης κάθεται άνετα στη σέλα, τα πέλματα πατούν στο έδαφος με περισσή σιγουριά, τα χειριστήρια στο τιμόνι βρίσκονται εκεί που πρέπει. Η σέλα φέρει ποιοτική αντιολισθητική επένδυση και καλής ποιότητας αφρώδες. Η κατηφορική της κλίση ωστόσο μειώνει ελαφρά την άνεση στους αναβάτες που αγγίζουν ή ξεπερνούν τα 1,85 μ. και χρειάζεται να εκμεταλλευτούν όλο το διαθέσιμο και σεβαστό μήκος που τους αναλογεί. Οι κοντύτεροι, που θα βολευτούν και λίγο πιο μπροστά, ίσως και να μην το προσέξουν αυτό, ενώ όλοι θα πατήσουν με άνεση στα μαρσπιέ που καλύπτονται από “χοντρό” καουτσούκ, το οποίο δίνει μια ευχάριστη αίσθηση gel  στο πάτημα και απομονώνει σε μεγάλο βαθμό τα πέλματα από τους όποιους κραδασμούς. Άνετα κάθεται και ο συνεπιβάτης έχοντας στην διάθεσή του σωστό πλάτος και μήκος αλλά και πρακτικές χειρολαβές, ενώ τα πόδια του εύκολα θα βρουν τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ που έχουν τοποθετηθεί στην σωστή θέση.

Έμφαση στην οικονομία

Ο αερόψυκτος κινητήρας των 124,8 κ.εκ. φέρει έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και δύο βαλβίδες στον κύλινδρό του. Η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα (πλήρως καλυμμένη) και το κιβώτιο είναι τεσσάρων σχέσεων, τύπου μύλος, που σημαίνει ότι σταματημένοι στο φανάρι και με 4η σχέση στο κιβώτιο μπορείτε να βρείτε τη νεκρά με ένα ακόμη πάτημα προς τα κάτω. Η προσθήκη ψεκασμού δεν άλλαξε σε κάτι την λειτουργία του μοτέρ που εξακολουθεί να είναι ευχάριστη και ζωηρή. Η 1η σχέση του μαλακού κιβωτίου, που κουμπώνει με σαφήνεια τις ταχύτητες, είναι κοντή, “επαγγελματικού” τύπου και θα φανεί πολύ χρήσιμη στους επαγγελματίες που μεταφέρουν έξτρα βάρος αλλά και στις πολύ μεγάλες ανηφόρες με δεύτερο άτομο στη σέλα. Για όλα τα άλλα, εφόσον δεν χρειάζεστε την μέγιστη δυνατή “έλξη”, μπορείτε να ξεκινάτε με ασφάλεια και με την 2η σχέση στο κιβώτιο. Η 3η μπορεί να στείλει τον δείκτη του ταχυμέτρου μέχρι και τα 90 χλμ./ώρα. Με την 4η να λειτουργεί ελαφρά ως overdrive, σε επίπεδο δρόμο, το Target μπορεί να δείξει στο κοντέρ του έως 105 χλμ./ώρα, ενώ τα 80-90 χλμ/ώρα μπορεί να τα κρατήσει και σε ελαφριές ανηφόρες με δεύτερο άτομο στη σέλα.



Το μοτέρ είναι σε γενικές γραμμές ήσυχο στη λειτουργία του, με καλή απόκριση στο γκάζι και μόνο όταν πλησιάζετε στα “κόκκινα” θα νιώσετε τους κραδασμούς να κάνουν την εμφάνισή τους, χωρίς ωστόσο να ενοχλούν. Για την κατηγορία τιμής που ανήκει, η απόδοση του μοτέρ βρίσκεται στο άνω άκρο καλύπτοντας με άνεση και ασφάλεια τις καθημερινές απαιτήσεις κίνησης. Είναι παράλληλα και εξαιρετικά οικονομικός σε κατανάλωση με την μέση τιμή να μην ξεπερνά τα 2,36 λίτρα/100 χλμ.,  μια τιμή ιδιαίτερα χαμηλή που μπορεί να πέσει ακόμα περισσότερο αν είστε περισσότερο εγκρατείς με το γκάζι.

Οι αναρτήσεις και το σύστημα φρένων

Στα highlights του Target περιλαμβάνονται αναμφίβολα οι αναρτήσεις του με το πιρούνι να πρωταγωνιστεί με την ποιοτική λειτουργία του. Καταφέρνει να αποσβένει τις ανωμαλίες με επιτυχία χωρίς να δίνει την εντύπωση ότι είναι πολύ μαλακό, ενώ κρατά και τον τροχό σε επαφή με το έδαφος δίνοντας σιγουριά στον αναβάτη. Η απόδοση του ξεφεύγει σημαντικά από την κατηγορία τιμής που ανήκει το Target προσθέτοντας αξία στο παπί της Keeway που προκύπτει από την πολύ καλή και προοδευτική συμπεριφορά του. Από κοντά ακολουθούν και τα διπλά αμορτισέρ: στην πιο μαλακή θέση για την προφόρτιση των ελατηρίων τους παρουσιάζονται λίγο πιο σφιχτά από το πιρούνι και ελέγχουν αποτελεσματικά την κίνηση του τροχού χωρίς να κοπανάνε ποτέ τον αναβάτη και χωρίς να τερματίζουν.


Τα συνδυασμένα δισκόφρενα λειτουργούν επίσης πολύ καλά παρέχοντας ασφάλεια και μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης. Πάνω στο Target φρενάρεις με σιγουριά με την απόδοση να χαρακτηρίζεται από γραμμικότητα αλλά μέτρια λαστιχένια αίσθηση που δεν απασχολεί ωστόσο ιδιαίτερα. Όλα αυτά τα επιμέρους χαρακτηριστικά δημιουργούν ένα σύνολο το οποίο θα σας αφήσει να κινηθείτε στον δικό σας ρυθμό, χωρίς δεύτερη σκέψη. Αυτό σημαίνει ταχύτητα και ασφάλεια σε όλες τις περιστάσεις με την πολύ καλή συμπεριφορά να χαρακτηρίζεται από προοδευτικότητα στο όριο που μπαίνει από τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης αλλά και τα σταθερά μαρσπιέ. Θα φτάσετε να ξύνετε χωρίς να το καταλάβετε και αυτό είναι ένα ενδεικτικό στοιχείο της φιλικότητας αλλά και της σωστής συμπεριφοράς που χαρακτηρίζει το Target, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που δεν το περιμέναμε. Και τι κάνει μέσα στην κίνηση το Target, σας ακούω να ρωτάτε. Αυτό ακριβώς που περιμένει κανείς από ένα προσεγμένο παπί θα απαντήσω. Η ταχύτητα που θα ελιχθεί το Target ανάμεσα στα αυτοκίνητα βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με την εμπειρία του αναβάτη του αλλά και από το αν έχετε αφήσει τους καθρέπτες στην θέση τους, με τις περισσότερες μανούβρες να πραγματοποιούνται με 2η σχέση στο κιβώτιο. Κατά τα άλλα μόνο το ένστικτο της επιβίωσης μπορεί να βάλει φρένο στον ρυθμό που θα κινηθείτε, ειδικά αν αλλάξετε τα ελαστικά με μια πιο ποιοτική πρόταση.

Με λίγα λόγια το νέο Target 125i με πιστοποίηση EURO 4, είναι ένα φιλικότατο παπί στην κατηγορία του, καταναλώνει πολύ μικρές ποσότητες βενζίνης και παρουσιάζει μια πολύ συγκροτημένη εικόνα στον δρόμο που θα ικανοποιήσει ακόμη και εκείνους που δεν το περίμεναν κοιτάζοντας την τιμή του. Με την καλή ποιότητα κατασκευής να συμπληρώνει την εικόνα, η πρόταση της Keeway πέρα από συμφέρουσα παρουσιάζεται και ολοκληρωμένη προσφέροντας όλα εκείνα τα στοιχεία που ζητά ο μέσος αναβάτης από ένα παπί στην καθημερινότητά του.

Επίσης στο ηλεκτρονικό & φυσικό κατάστημά μας που εδρεύει στην Καβάλα και είναι επίσημος αντιπρόσωπος της KEEWAY, μπορείτε να βρείτε όλα τα μοντέλα της Keeway και να πληροφορηθείτε βήμα προς βήμα τόσο για τα νέα μοντέλα του Target 125i, όσο και για τα scooter & την μοτοσυκλέτα της εν λόγω εταιρείας (CITYBLADE, FACT-EVO, ZAHARA, K-LIGHT, VIESTE κ.α.)


Κατασκευαστής: Keeway Motor

Μοντέλο: Target 125i E5

Εγγύηση: 2 χρόνια

Κινητήρας: 4Τ, 1K, Α/Ψ, SOHC, 2β/Κ

Κυβισμός (cc): 125

Διάμετρος x Διαδρομή (mm x mm): 53,5x55,5

Συμπίεση (:1): 9,5

Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός

Σύστημα εξαγωγής: 1 σε 1

Εκκίνηση: Μίζα/Μανιβέλα

Συμπλέκτης: Υγρός πολύδισκος

Μετάδοση: ημι-αυτόματο κιβώτιο, μύλος, 4 σχέσεων με αλυσίδα


Πλαίσιο

Τύπος: Ατσάλινο, μονής ραχοκοκκαλιάς

Μεταξόνιο (mm): 1.300

Ύψος σέλας (mm): 760

Μήκος (mm): 1970

Πλάτος, χωρίς καθρέπτες (mm): 720

Ύψος (Χωρίς καθρέπτες, mm): 1.110

Απόσταση εδάφους (mm): 115

Βάρος (kg): 112

Ρεζερβουάρ (lt): 3,6


Αναρτήσεις 

Μπροστά: Συμβατικό πιρούνι διάμετρος καλαμιών 36mm, διαδομή 85 χλστ.  

Πίσω: Διπλά αμορτισέρ, προφόρτιση ελατηρίου 5 θέσεις, διαδρομή αμορτισέρ 56mm


Ελαστικά  

Μπροστά: 70/90-17''

Πίσω:        80/90-17''


Φρένα  


Μπροστά: Δίσκος, δακγάνα δύο εμβόλων, CBS

Φρένα: Δίσκος, δαγκάνα δύο εμβόλων, CBS


Επιδόσεις  

Ισχύς εργοστασίου (hp/rpm): 8.8/7.500

Ροπή εργοστασίου (kgm/rpm):  0,91/5.500

 



 



 

 

« Επιστροφή




ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
Για αγορές άνω των 30€
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Σε 14 ημερολογ. ημέρες
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
Με πιστωτική κάρτα
© 2023 motoparts33.gr Κατασκευη eshop by infocus
Back To Top
58
gr
COOKIE DIALOG