''Έρχεται για να ταράξει τα νερά. Σχεδιασμένο στο Pesaro της Ιταλίας, 6τάχυτο με συμπλέκτη και 185cc. Πως σας φαίνεται η είσοδος της Benelli στα παπιά;''
Η Benelli μπαίνει με φόρα στην κατηγορία των παπιών. Η είσοδος του RCX 185 στην ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας σηματοδοτεί μία συγκεκριμένη γενιά Sport δικύκλων πόλης, ικανά να διεγείρουν τις αισθήσεις των αναβατών με τις επιδόσεις τους και το σπορ χαρακτήρα τους.
Ήρθε η ώρα της επιβεβαίωσης, ΝΑΙ έφθασε και μάλιστα από το Φεβρουάριο είναι ήδη στο εξουσιοδοτημένο κατάστημά μας στην Καβάλα και είναι έτοιμο να σε συντροφεύσει σε κάθε σου μετακίνηση με στυλ, καθώς η Benelli έκανε τα μαγικά της στο πρώτο Ιταλικό παπί!
Είναι γεγονός ότι τα νέα που αφορούν τα δημοφιλή δίκυκλα στην χώρα μας, όπου τα τελευταία χρόνια είναι λίγα, οπότε η έλευση ενός μοντέλου της κατηγορίας και μάλιστα τόσο εντυπωσιακού όσο το RCX 185i, αποτελούν σημαντική είδηση. Άλλωστε τα «παπιά» έχουν γαλουχήσει εκατομμύρια αναβάτες στην Ελλάδα και αποτελούν πάντα θέμα συζήτησης.
Κινητήρας
Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας των 174 κ.εκ. θα διαθέτει μέγιστη ισχύ 17,7 ίππων στις 9.500 σ.α.λ. και 1,54 kgm ροπή στις 6.000 σ.α.λ. Έχουμε να κάνουμε με ένα από τα πιο ισχυρά μοντέλα της κατηγορίας που έχουν παρουσιαστεί ποτέ,το οποίο θα διαθέτει κιβώτιο 6 σχέσεων με συμπλέκτη. Τα μπουζί στον κύλινδρο είναι τρία με την Benelli να ενσωματώνει για πρώτη φορά την συγκεκριμένη τεχνολογία θέλοντας να επιτύχει καλύτερη καύση με την θερμοκρασία του κινητήρα να παραμένει σε πολύ χαμηλά επίπεδα.
Σχεδιασμός
Το RCX 185i είναι πολλά περισσότερα από ένα απλό και ταπεινό δίκυκλο πόλης. Είναι ένα σπορ «παπί» με σχεδίαση γεμάτη αιχμές και επιφάνειες ξεχωριστού design. Το πρώτο ever που διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι! Ναι καλά διαβάσατε. Το μαύρο USD έχει διαδρομή 88mm και το μονό αμορτισέρ πίσω 27mm. Το βάρος του RCX είναι 126 κιλά.
Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο και οι ζάντες από χυτό αλουμίνιο, που είναι «ντυμένες» με ελαστικά 70/19 μπροστά και 110/70 πίσω, είναι 17 ιντσών. Το ύψος σέλας είναι 787 χλστ., το μεταξόνιο 1.325 χλστ.. Το συνολικό μήκος φτάνει τα 2.010 χλστ. και το πλάτος τα 675 χλστ., Οι διαστάσεις και το βάρος του το κάνουν εύκολο σε χειρισμό και προσβάσιμο σε όλους τους σωματότυπους αναβατών.
Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 4,8 λίτρα με την κατανάλωσή του, σύμφωνα με την Benelli, να φτάνει τα 2 λίτρα στα 100 χλμ.
Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED, ενώ ο αναβάτης πληροφορείται για όλες τις λειτουργίες του RCX 185i από μια μεγάλη οθόνη LCD.
Tα φρένα διαθέτουν σύστημα ABS με δίσκους εμπρός και πίσω. Η οθόνη πληροφοριών είναι ψηφιακή και είναι διαθέσιμή σε τέσσερις χρωματισμούς.
Το νέο παπί της Benelli το RCX 185 είναι διαθέσιμα στο κατάστημά μας το ''Motoracing'' από τον Φεβρουάριο του 2023 και έχει γίνει ήδη ανάρπαστο, διατέιθεται σε τρεις χρωματισμούς: γκρι, λευκό και μάυρο, σε προσιτή τιμή και σε συνδυασμό με μοναδικές προσφορές και δώρα.
Το Motoracing λειτουργεί ως επίσημος αντιπρόσωπος της εταιρείας Benelli στην Καβάλα (Ανταλλακτικά-Service-Πωλήσεις), στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να δείτε την πλήρη γκάμα των μοτοσυκλετών της Benelli, που εκτός του Leoncino 800 & Leoncino 800 Trail, το TRK 502, την έκδοση σε on-off του TRK 502Χ,το γκλαμουράτο Leoncino 500, το ΒΝ 251 το BN 302S, το TRK 251, το ΤΝΤ 125, το 502C Cruiser, το 752s κ.α. σε μοναδικές τιμές της αγοράς, επίσης σας παρέχουμε την δυνατότητα εξόφλησης σε 12 άτοκες δόσεις. Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 2510200570.
Πιο αναλυτικά:
Κινητήρας:
Τύπος κινητήρα: Μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, 4 βάλβιδος, τετράχρονος
Κυβισμός: 174 κ.εκ.
Μέγιστη ταχύτητα: 120km/h
Σύστημα ψήξης: Υγρόψυκτο
Μέγιστη ισχύς: 13,2kw / 9500rpm
Μέγιστη ροπή: 15.2Nm / 6000rpm
Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Σύστημα ανάφλεξης: EFI, SOHC, TLI
Σύστημα εκκίνησης: Ηλεκτρική μίζα
Πιστοποίηση: EURO 5
EFI: DELPHI MT05
Σύστημα μετάδοσης: 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: Αλυσίδα
Πλαίσιο:
Σκελετός: Ατσάλινο πλαίσιο
Σύστημα εμπρός ανάρτησης: Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι
Πίσω ανάρτηση: Υδραυλικό πίσω αμορτισέρ με προφόρτιση επαναφοράς ελατηρίου
Διαδρομή εμπρός ανάρτησης: 88 mm
Διαδρομή πίσω ανάρτησης: 27 mm
Εμπρός φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, 240 χιλ. & ABS
Πίσω φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, 220 χιλ. & ABS
Εμπρός ελαστικό: 70/90 - 17
Πίσω ελαστικό: 110/70 - 17
Διαστάσεις:
Συνολικό μήκος: 2.010mm
Συνολικό πλάτος: 675mm
Συνολικό ύψος: 1.150mm
Ύψος σέλας: 787mm
Μεταξόνιο: 1.325mm
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 160mm
Βάρος στεγνό: 126 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου: 4,8L