ΤΗΛ. 2511105215 - ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 €
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΕΩΣ 12 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

 0,00€
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.
> Αρχική > Blog / MotoRacing > ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ - VOGE

Μοτοσυκλέτα Street Voge 500R


04/03/2022
Μοτοσυκλέτα Street Voge 500R

''Το 500R είναι η γυμνή πρόταση της VOGE. Πρόκειται για μια γυμνή μοτοσυκλέτα με streetfighter σχεδίαση, δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα και επώνυμα εξαρτήματα, που εκπλήσσει ευχάριστα με τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα και την ποιοτική της κατασκευή.''


Ποια είναι η εταιρεία voge;

H εταιρεία Voge είναι άρτι αφιχθείσα στην Ελλάδα. Πρόκειται για φίρμα που δημιούργησε η Loncin, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής κινητήρων στην Κίνα, με ετήσια παραγωγή 2,5 εκατομμύρια μοτοσυκλέτες, 3 εκατομμύρια κινητήρες και 150.000 ATV. Παράλληλα, είναι και η Νο1 εταιρεία της χώρας στις εξαγωγές, τόσο σε μονάδες όσο και σε τζίρο. Η Loncin συνεργάζεται με τη BMW από το 2005, ενώ έχει προχωρήσει και σε στρατηγική συνεργασία με την MV Agusta, αναλαμβάνοντας να κατασκευάσει για λογαριασμό της κορυφαίας ιταλικής εταιρείας, μια νέα σειρά μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού.




Η VOGE Motorcycles δημιουργήθηκε από τη Loncin Industries Ltd, με στόχο την κυριαρχία στην κατηγορία των πολυτελών μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού όχι μόνο στην Ασία (όπου μπορεί κανείς να τη βγάλει καθαρή με χαμηλότερα ποιοτικά στάνταρ), αλλά και στην Ευρώπη. Και για αυτό τον λόγο η VOGE έπρεπε να πιάσει κορυφαία στάνταρ ποιότητας με το καλημέρα -όπερ και εγένετο-, ώστε να χτυπήσει στα ίσα τον ιαπωνικό και ευρωπαϊκό ανταγωνισμό, δίχως δικαιολογίες.

Στη γκάμα της VOGE στην Ελλάδα είναι άμεσα διαθέσιμες μοτοσυκλέτες Street, Classic και Adventure με μονοκύλινδρους και δικύλινδρους σε σειρά κινητήρες 300, 500 και 650 κυβικών.

Εντυπωσιασμός από την πρώτη επαφή

Η μοτοσυκλέτα κάνει «μπαμ» από μακριά λόγω design, έχοντας σύγχρονο, αιχμηρό, μυώδη και επιθετικό σχεδιασμό, στα πρότυπα της Streetfighter κατηγορίας. Παρόλα αυτά, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε από την αρχή πως το 500R δεν είναι μοτοσυκλέτα που απευθύνεται μόνο σε θερμόαιμους, απλώς ακολουθεί την πρόσφατη τάση των all-round μοτοσυκλετών που θέλουν να ξεχωρίζουν σχεδιαστικά, έχοντας όμως έναν ολοκληρωμένο καθημερινό χαρακτήρα.


Ο πανέμορφος προβολέας του θυμίζει αρκετά τον προβολέα που βρίσκουμε στα KTM Duke / SuperDuke, τόσο σε σχήμα, όσο και στα LED DRL φώτα εκατέρωθεν του. Πολύ όμορφο και εξίσου επιθετικό με το μπροστινό είναι και το πίσω φωτιστικό σώμα, με τους LED λαμπτήρες.










Η ουρά του 500R είναι ανασηκωμένη και κοντή, ενώ σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη ακολουθούν sport πρότυπα, και είναι ξεχωριστές, σε 2 επίπεδα. Ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεση του ανοιχτές χειρολαβές, που θέλουν λίγη προσοχή όταν καβαλάς, για να μην πιαστεί το παντελόνι σου.





Η VOGE έχει κάνει έξυπνη δουλειά στα πλαϊνά πλαστικά του 500R, ώστε να πιστεύει κανείς πως η μοτοσυκλέτα διαθέτει κτηνώδες αλουμινένιο πλαίσιο δυο δοκών, όμως στην πραγματικότητα το πλαίσιο είναι κλασικό περιμετρικό ατσάλινο.

Το στιβαρό ψαλίδι σε πείθει για την ακαμψία του, ενώ η μοτοσυκλέτα βρίθει από επώνυμα εξαρτήματα: Ανάποδο πιρούνι 41mm της KYB (χωρίς ρυθμίσεις), φρένα της NISSIN, ψεκασμός και δικάναλο ABS της BOSCH, ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα PIRELLI ANGEL!


Παράλληλα, το 500R διαθέτει πολλές ακόμα ποιοτικές πινελιές, όπως τα Full LED φώτα, η θύρα φόρτισης USB στο τιμόνι, το fatbar τιμόνι, οι ρυθμιζόμενες μανέτες σε 4 θέσεις, οι σύγχρονοι και εργονομικοί διακόπτες, το ανάγλυφο logo στο ρεζερβουάρ, οι δίσκοι «μαργαρίτα» στα φρένα, η στιλάτη καρίνα, το κοντό τελικό εξάτμισης με τις 2 μπούκες που θυμίζει Kawasaki Z1000, το καλοσχεδιασμένο κλειδί, η ψηφιακή οθόνη με πληθώρα ενδείξεων, κ.α.


Οι ενδείξεις της LCD οθόνης είναι οι εξής: Ταχύμετρο, στροφόμετρο με κόκκινο στις 8.500 rpm, ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου, μερικό και ολικό χιλιομετρητή, και μέση κατανάλωση καυσίμου. Κάτω από τα όργανα βρίσκουμε 2 κουμπιά. Με το αριστερό αλλάζεις τις ενδείξεις, ενώ με το δεξί αλλάζεις τον φωτισμό των οργάνων! Έτσι μπορείς να επιλέξεις γαλάζιο, λευκό, μπλε, και πορτοκαλί φωτισμό.




Όσον αφορά στην ποιότητα και στη συναρμογή των πλαστικών, το 500R αφήνει επίσης πολύ καλή εντύπωση, πλησιάζοντας στην τρίχα τον ανταγωνισμό.


Η κόρνα του 500R είναι δυνατή, στους διακόπτες υπάρχει και αλάρμ, ενώ πολύ όμορφα είναι τα γκριπ, και υπάρχουν και αντίβαρα στο τιμόνι.

Απολαυστικό στην οδήγηση

Η σέλα του αναβάτη είναι άνετη και χαμηλή (με ύψος 1.70 έβγαζα ελαφρά το σώμα στο πλάι και πατούσα ολόκληρο το πέλμα του ενός ποδιού κάτω), ενώ ο αναβάτης θα κουραστεί πάνω της μόνο σε μεγάλες διαδρομές, πάνω από ώρα. Η σέλα του συνεπιβάτη δείχνει sport, έχει όμως αρκετό υλικό και σωστό σχήμα, και είναι πιο άνετη από ότι δείχνει.


Η θέση οδήγησης είναι άνετη και σχετικά όρθια με φυσικές γωνίες σε χέρια και πόδια, με το τιμόνι να παρέχει καλούς μοχλούς και άριστο έλεγχο.


Μαλακός στο τράβηγμα είναι ο συμπλέκτης, αθόρυβο και θετικό το κιβώτιο.


Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας έβγαλε 46 Hp στο δυναμόμετρο του PowerHouse Engineering, εκεί που η αντίστοιχη μοτοσυκλέτα της Honda στα 500 κ.εκ. έβγαλε 42,42 Hp, οπότε καταλαβαίνετε πως μιλάμε για αξιόλογη απόδοση στα επίπεδα των κορυφαίων μοτοσυκλετών της κατηγορίας. Παράλληλα, η καμπύλη της δύναμης του VOGE 500R είναι εξαιρετική, γραμμική και δίχως καμία «τρύπα» ή κόμπιασμα σε κανένα σημείο της.




Σε χαμηλές και μεσαίες στροφές, ο κινητήρας αποδεικνύεται πραγματικά απολαυστικός τόσο για cruising όσο και σβέλτες βόλτες, με ροπή και φοβερή ελαστικότητα (κινείσαι με 3η και 4η με ελάχιστα χλμ. στο κοντέρ, ανοίγεις το γκάζι και το 500R επιταχύνει δυνατά). Σε συνδυασμό με το κοντό γρανάζωμα μιλάμε για εξαιρετικές επιδόσεις, ενώ για bonus έχεις τον μπάσο και μεστό ήχο από τον κινητήρα.


Προσωπικά, αν αγόραζα το 500R θα θυσίαζα ελάχιστο από το νεύρο του κινητήρα, αλλάζοντας γρανάζι πίσω, ώστε να απλωθεί η δύναμη, που έτσι κι αλλιώς δεν λείπει. Αυτό καθώς έπιασα τον εαυτό μου να ψάχνει πολλές φορές μια… έβδομη σχέση, ακόμα και από τα 100 χλμ/ώρα! Στο κοντέρ είδαμε μέχρι και 174 χλμ/ώρα, ενώ αμέσως μετά μπαίνει ο κόφτης.


Μέχρι τα 120 χλμ/ώρα η μοτοσυκλέτα ρολάρει γλυκά, με ποιότητα κύλισης σε όλες τις συνθήκες δίχως τον παραμικρό κραδασμό, ενώ από εκεί και πάνω κάνουν την εμφάνιση τους κάποιοι κραδασμοί στα μαρσπιέ, κραδασμοί που εντείνονται μετά τα 130-140 χλμ/ώρα, και πλέον τους νιώθεις και σε γκριπ / ρεζερβουάρ, ενώ θολώνουν και οι καθρέπτες.


Για τον παραπάνω λόγο, πιστεύω πως ένα μακρύτερο γρανάζωμα θα ανέβαζε κι άλλο την περιοχή που εμφανίζονται οι κραδασμοί, ώστε να μπορείς να κρατάς τα 140 χλμ/ώρα δίχως να κουράζεσαι μετά από κάποια ώρα.


Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας η μέση κατανάλωση του 500R ήταν 4,4 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, πολύ καλή επίδοση, ειδικά αν λάβεις υπόψη πως το οδηγούσα σχεδόν συνέχεια τέρμα γκάζι.


Το πλαίσιο τα ελαστικά και το πιρούνι λειτουργούν υποδειγματικά, χαρίζοντας στο VOGE 500R πολύ καλό sport κράτημα, με τα όρια να έρχονται από το πίσω αμορτισέρ, που δεν στέκεται στο κορυφαίο επίπεδο του πιρουνιού, και σε sport οδήγηση αποδεικνύεται υπέρ του δέοντος μαλακό.







Και μπορεί να μην είναι ακτινικές οι δαγκάνες μπροστά, αλλά το φρενάρισμα που παρέχουν είναι άριστο σε όλες τις συνθήκες, πλην της ακραίας sport οδήγησης, όπου θα θέλαμε περισσότερη δύναμη. Όμως μιλάμε για extreme καταστάσεις που λίγοι θα βιώσουν με το 500R. Πολύ θετική είναι η εικόνα του ABS της BOSCH, καθώς επεμβαίνει μόνο όταν χρειάζεται, δεν ενοχλεί και αποδεικνύεται σωτήριο όταν πρέπει.




Στις «καγκουριές» ο αναβάτης θα μπορέσει να διώξει με το γκάζι ελαφρώς το πίσω μέρος σε γλιστερή άσφαλτο, ενώ η σούζα θέλει καταπίεση των μηχανικών συμπαθειών σου, ώστε να ζορίσεις συμπλέκτη και κινητήρα, για να σηκωθεί το 500R με πρώτη στο κιβώτιο.

Ευχάριστη έκπληξη

To VOGE 500R είναι μια πραγματικά πολύ ευχάριστη έκπληξη. Για πρώτο μοντέλο από νεοεμφανιζόμενη εταιρεία, είναι πραγματικός θρίαμβος, κάτι που γίνεται ακόμα πιο αξιοθαύμαστο αν αναλογιστεί κανείς πως η VOGE μόλις τώρα ιδρύθηκε, με το 500R να αποτελεί μέλος της αρχικής γενιάς μοτοσυκλετών της!


Πανέμορφο σε εμφάνιση, ολοκληρωμένο σε όλους τους τομείς (βόλτα, καθημερινή αλλά και sport οδήγηση), τίμιο, οικονομικό σε κατανάλωση, ποιοτικό, με υψηλό επίπεδο εξοπλισμού, και με μια γνωστή και αξιόπιστη αντιπροσωπεία να βρίσκεται από πίσω του, ώστε να μην λείψει καμία φροντίδα στους αγοραστές του.

Το MotoRacing.gr είναι επίσημο εξουσιοδοτημένο κατάστημα της εταιρείας Voge στην Καβάλα και ειδικεύεται σε πωλήσεις, service (με ηλεκτρικό διαγνωστικό έλεγχο), αξεσουάρ και γνήσια ανταλλακτικά.

Στο κατάστημά μας θα βρείτε όλα τα καινούρια μοντέλα μοτοσυκλετών της εταιρείας Voge: 
Το 300R, το 300AC, το 300DS, το 500R, το 500AC, το 500DS, το 500DSX, το 650DS και το 650DSX.

Διατείθεται σε δύο χρώματα: Μαύρο & γκρι

Τεχνικά χαρακτηριστικά:


Κινητήρας:

Τύπος: Δικύλινδρος σε σειρά
 
Τροφοδοσία: ψεκασμός BOSH

Κυβισμός (cc): 471

Διάμετρος x Διαδρομή: 67x66,8

Σχέση συμπίεσης: 10,6:1

Ισχύς: 34kw (46 hp) / 8500rm

Ροπή: 42,5 Nm/7000rpm

Ανάφλεξη: Ηλεκτρονική CDI

Λίπανση: ξηρό κάρτερ

Εκκίνηση: Μίζα 

Ρεζερβουάρ βενζίνης (Lt): 17

Μετάδοση:

Τύπος: Αλυσίδα

Συμπλέκτης: Υγρός πολύδισκος

Ταχύτητες: 6

Πλαίσιο:

Μεταξόνιο (mm): 1450

Διαστάσεις Μ/Π/Υ (mm): 2100 × 770 × 1090
 
Υψος σέλας (mm): 785

Βάρος (kgr): 181

Φρένα - Ελαστικά:


Εμπρός / πίσω: 2 δισκόφρενα & ABS / Δισκόφρενο & ABS
 
Ελαστικά εμπρός: 120/70-17 PIRELLI ANGEL
 
Πίσω: 160/60-17 PIRELLI ANGEL

Αναρτήσεις:

Εμπρός/πίσω: Ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41mm - διαδρομής 127mm / Μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με μοχλικό


« Επιστροφή




ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
Για αγορές άνω των 30€
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Σε 14 ημερολογ. ημέρες
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
Με πιστωτική κάρτα
© 2023 motoparts33.gr Κατασκευη eshop by infocus
Back To Top
58
gr
COOKIE DIALOG