Μοτοσυκλέτα Adventure Voge 500DSX |
06/03/2022
Μοτοσυκλέτα Adventure Voge 500DSX
''Το νέο Voge 500 DSX έρχεται για να ολοκληρώσει τη γκάμα της premium εκδοχής, με μια έκδοση καλύτερα προσαρμοσμένη σε off-road καταστάσεις και εξοπλισμένη με τις πιο πρόσφατες τεχνικές προδιαγραφές των μοντέλων Euro5. Παρουσιάστηκε πρόσφατα. Μια υπέροχη πρώτη επαφή με το μονοπάτι της περιπέτειας, που μπορούμε να απολαύσουμε ακόμα και πέρα από την άσφαλτο.'' Μετά την παρουσίαση των νέων Voge 650 DS και 650 DSX, τώρα είναι η σειρά του νέου Voge 500 DSX, μιας έκδοσης καλύτερα προετοιμασμένης για εκτός δρόμου καταστάσεις και που συμπληρώνει την ποικίλη προσφορά της στη μεσαία κατηγορία των adventure. Όπως ήταν αναμενόμενο, κληρονομεί μεγάλο μέρος του εξοπλισμού του από το ήδη γνωστό μοντέλο Voge 500 DS και συγκεκριμένα από την έκδοση Euro 5, που αύξησε την ισχύ του δικύλινδρου LC της παράλληλα με την κατανομή DOHC με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, πάνω στους 47 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. To “X” υπονοεί ακόμα πιο χωμάτινο χαρακτήρα για το λαοφιλές Street Adventure 500DS, φέρνοντας στην επιφάνεια μια πραγματική On/Off Adventure μοτοσυκλέτα χωρίς όρια τόσο σε ασφάλτινη όσο και εκτός δρόμου χρήση. Με ακτινωτούς αλουμινένιους τροχούς και ελαστικά Off/Road χωρίς αεροθάλαμο (Metzeler Tourance) θα ταξιδέψει αναβάτη και συνεπιβάτη στα όρια του ορίζοντα. Ένα μοντέλο που χαρακτηρίζεται από υψηλή ποιότητα κατασκευής και κορυφαία περιφερειακά (αναρτήσεις Kayaba, φρένα Nissin, ψεκασμός Bosch), δίνοντας την εικόνα μιας premium κατασκευής σε κάθε σημείο, σε κάθε λεπτομέρεια. Προσφέρει δυναμική οδική συμπεριφορά και κορυφαία πέδηση, εξαιρετική σταθερότητα και μοναδική στιβαρότητα, στοιχεία που εμπνέουν σιγουριά στον αναβάτη και που τον προκαλούν να χαρεί ακόμα και την εκτός δρόμου οδήγηση κάθε στιγμή και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Η δυνατότητα απενεργοποίησης του δικάναλου ABS είναι κάτι που θα εκτιμηθεί δεόντως από τους αναβάτες που θέλουν να οδηγούν δυναμικά στο χώμα, ενώ η συνδεσιμότητα bluetooth μέσω του πίνακα οργάνων TFT θα διευκολύνει τον ιδιοκτήτη κρατώντας τον συνεχώς σε επαφή! O ρυθμιζόμενος -χωρίς χρήση εργαλείου- ανεμοθώρακας, η θύρα φόρτισης USB, το άγκιστρο ασφαλούς ανάρτησης κράνους και η ύπαρξη τόσο πλαϊνού όσο και κεντρικού σταντ εκτοξεύουν τη χρηστικότητα στα ύψη, ενώ με την αγορά της μοτοσυκλέτας διατίθεται σε προνομιακή τιμή σετ τριών βαλιτσών αλουμινίου με βάσεις, κορυφαίας ποιότητας στα 650€ (από 990€). Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει: – Φωτιστικά FULL LED – Οθόνη TFT με πλήρεις ενδείξεις και αυτόματη εναλλαγή φωτισμού ημέρας/νύχτας – Συνδεσιμότητα Blue Tooth – Ρυθμιζόμενο φιμέ ανεμοθώρακα – Άγκιστρο ασφάλισης κράνους – Πρίζα USB – Έτοιμη καλωδίωση για έξτρα προβολείς – Πλευρικά προστατευτικά κάγκελα – Προστατευτικό κινητήρα – Ακτινωτοί τροχοί με ελαστικά χωρίς αεροθάλαμο – Δικάναλο ABS με λειτουργία απενεργοποίησης – Πλάγιο & κεντρικό σταντ
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 500cc αποδίδει 47Hp/8.500rpm, κάτι που αφενός προσφέρει δυνατές επιδόσεις και αφετέρου δίνει το δικαίωμα να αποκτήσουν τη μοτοσυκλέτα και αναβάτες με δίπλωμα οδήγησης Α2. Το 500DS του 2022 βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα με νέα εντυπωσιακά γραφικά και σε τρεις χρωματισμούς: Γκρί σατινέ, Μαύρο, Κόκκινο. Στο κατάστημά μας θα βρείτε όλα τα καινούρια μοντέλα μοτοσυκλετών της εταιρείας Voge: Το MotoRacing.gr είναι επίσημο εξουσιοδοτημένο κατάστημα της εταιρείας Voge στην Καβάλα και ειδικεύεται σε πωλήσεις, service (με ηλεκτρικό διαγνωστικό έλεγχο), αξεσουάρ και γνήσια ανταλλακτικά. Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Κινητήρας: Τύπος: Δικύλινδρος σε σειρά
Τροφοδοσία: Ψεκασμός BOSCH
Κυβισμός (cc): 471
Διάμετρος x Διαδρομή: 67x66,8 Σχέση συμπίεσης: 10,6:1 Ισχύς: 34,5kw (47hp) / 8500rm
Ροπή: 44,5 Nm/7000rpm Ανάφλεξη: Ηλεκτρονική CDI Εκκίνηση: Μίζα Ρεζερβουάρ βενζίνης (Lt): 17 Μετάδοση: Τύπος: Αλυσίδα
Συμπλέκτης: Υγρός πολύδισκος
Ταχύτητες: 6 Πλαίσιο: Μεταξόνιο (mm): 1477
Διαστάσεις Μ/Π/Υ (mm): 2160 × 845 × 1380
Υψος σέλας (mm): 835
Βάρος (kgr): 188
Φρένα - Ελαστικά: Εμπρός / πίσω: 2 Δισκόφρενα & ABS / Δισκόφρενο & ABS
Ελαστικά εμπρός: 110/80-19 TL METZELER TOURANCE
Πίσω: 150/70-17 TL METZELER TOURANCE |