''Η γκάμα των TRK εμπλουτίζεται και γίνεται ακόμα πιο premium. Το νέο μεσαίο adventure μοντέλο της Benelli έρχεται με δικύλινδρο κινητήρα 698κ.κε. 76 ίππων και δυο εκδόσεις, στάνταρ με τροχούς 17 ιντσών και την πιο περιπετειώδη Χ με 19αρη μπροστινό τροχό.''
Το ολοκαίνουριο TRK 702, ο μεγάλος αδερφός του επιτυχημένου εμπορικά TRK 502 είναι πλέον στη χώρα μας, συμπεριλαμβανομένου και των δύο εκδόσεων που θα είναι διαθέσιμες από το 2023. Συγκεκριμένα το TRK 702 με τις χυτές αλουμινένιες ζάντες παρουσιάζεται με τρεις επιλογές χρωμάτων γκρι, άσπρο και πράσινο, ενώ η χωμάτινη έκδοση TRK 702 X με τους ακτινωτούς τροχούς διατίθεται σε τέσσερις διαφορετικούς χρωματισμούς γκρι, πράσινο, ανθρακί dune sea και γκρι moon.
''Τόσο το TRK 702, όσο και το TRK 702 X έχουν 3 χρόνια εγγύηση και χρηματοδοτικό πρόγραμμα με 30% προκαταβολή και 24 άτοκες δόσεις.''
TRK 702: Με 76,2 ίππους και έκδοση για Α2 δίπλωμα
Εμφανισιακά έχουμε να κάνουμε με μια μυώδη μοτοσυκλέτα με γενναίων διαστάσεων ρεζερβουάρ, αιχμηρά πλαστικά που αφήνουν σε κοινή θέα το πλαίσιο, σέλα 2 επιπέδων και λεπτή ουρά. Το νέο TRK 702 τροφοδοτείται από έναν υγρόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα 698κ.εκ. με διπλό εκκεντροφόρο, ηλεκτρονική τροφοδοσία και διπλά σώματα ψεκασμού 41 χιλιοστών. Αποδίδει 76,2 ίππους στις 8.750σαλ. και μέγιστη ροπή 68,2ΝΜ στις 6.250, με διαθέσιμη ισχύ σε οποιοδήποτε φάσμα στροφών ακόμα και σε πιο υψηλές ταχύτητες. Παράλληλα υπάρχει και «κομμένη» έκδοση 47 ίππων για κάτοχους διπλώματος Α2. Με μόλις 5 λίτρα κατανάλωση και 23 λίτρα ντεπόζιτο όπως αρμόζει σε ένα TRK το 700άρι της οικογένειας κρατάει ψηλά την παράδοση της μεγάλης αυτονομίας. Με ύψος σέλας στα 790 χιλιοστά, το TRK 702 δίνει εύκολη ακόμα και σε αναβάτες μέτριου αναστήματος, ενώ η μεγάλη ζελατίνα προσφέρει επαρκή ανεμοκάλυψη. Η τιμή του διαμορφώνεται στα 7.980 ευρώ.
Xωμάτινη έκδοση X με 19αρη μπροστινό τροχό και ακτινωτές ζάντες
Πρωταγωνιστής και εκτός δρόμου αναμένεται για την χωμάτινη έκδοση της. Το TRK 702 X έρχεται ως προάγγελος για το λαμπρό μέλλον της Benelli στην πιο απαιτητική και δύσκολη κατηγορία. Ένα μοντέλο ορόσημο για την μάρκα καθώς συνδυάζει με εκπληκτική αναλογία τα χαρακτηριστικά που θέλει ο Ευρωπαίος αναβάτης. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 50 χιλιοστών με διαδρομή 140 χιλιοστά και αλουμινένιο ψαλίδι με μονό αμορτισέρ και ρυθμιζόμενη προφόρτιση και επαναφορά διαδρομή 50 χιλιοστών. Το σύστημα πέδησης χρησιμοποιεί διπλά δισκόφρενα 320χιλ. με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και δίσκο 260χιλ. με μονοπίστονη πίσω. Στη στάνταρ έκδοση οι τροχοί είναι αλουμινένιου 17 ιντσών και εφοδιάζονται με ελαστικά Pirelli Angel GT με διαστάσεις 120/70 και 160/60, ενώ στην έκδοση Χ βρίσκουμε ακτινωτές ζάντες 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω με ελαστικά Pirelli Scorpion Rally STR με διαστάσεις 110/80 και 150/70. Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 835 χιλιοστά από το έδαφος στην έκδοση Χ με το ground clearance να είναι τοποθετημένο στα 210mm για adventure ή trail διαδρομές. Διατίθεται στην αγορά με 8.349 ευρώ.
Εξοπλισμός
Αυτή η μοτοσυκλέτα προσφέρει επίσης μια μονάδα προβολέων πλήρους LED και μια έγχρωμη οθόνη TFT 5'' υψηλής ανάλυσης, η οποία διαθέτει σύνδεση Bluetooth προκειμένου να εμφανίζει τις εισερχόμενες κλήσεις. Τα χειριστήρια του τιμονιού επιτρέπουν επίσης την απάντηση ή τον τερματισμό μιας κλήσης. Προαιρετικά, το TRK 702 μια καινοτόμο ενσωματωμένη κάμερα στο μπροστινό ράμφος της μοτοσυκλέτας, η οποία επιτρέπει την καταγραφή βίντεο και λήψη φωτογραφιών σε πραγματικό χρόνο, μέσω εφαρμογής (app). Στόχος της Benelli, είναι ο σύγχρονος αναβάτης να μπορεί να χειρίζεται με ασφάλεια και ευκολία όλες τις εφαρμογές που χρειάζεται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του.
Ο σχεδιασμός της νέας TRK 702, που δημιουργήθηκε από το Benelli Style Centre στο Pesaro της Ιταλίας, βασίζεται σε πρωτότυπες διακριτικές γραμμές, διατηρώντας την αίσθηση που χαρακτηρίζει την οικογένεια TRK. Παράλληλα εξελίσσεται δημιουργώντας ένα πιο επιθετικό και μοντέρνο στυλ, προσδίδοντας στη μοτοσυκλέτα μια αδιαμφισβήτητη προσωπικότητα.
Επίσης άξιο αναφοράς για αυτή την κατηγορία κυβισμού είναι η δυνατότητα προσθήκης θερμαινόμενων γκριπ και σέλας ως έξτρα εξοπλισμό.
Το Motoracing λειτουργεί ως επίσημος αντιπρόσωπος της εταιρείας Benelli στην Καβάλα (Ανταλλακτικά-Service-Πωλήσεις), στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να δείτε την πλήρη γκάμα των μοτοσυκλετών της Benelli, που εκτός του Leoncino 800 & Leoncino 800 Trail, το TRK 502, την έκδοση σε on-off του TRK 502Χ,το γκλαμουράτο Leoncino 500, το ΒΝ 251 το BN 302S, το TRK 251, το ΤΝΤ 125, το 502C Cruiser, το 752s κ.α. σε μοναδικές τιμές της αγοράς, παρέχοντας σας μοναδικές προσφορές και δώρα. Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 2510200570.
Πιο αναλυτικά:
Κινητήρας:
Τύπος κινητήρα: Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος, DOCH
Κυβισμός: 698 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή: 83χιλ. Χ 64.5χιλ.
Σχέση συμπίεσης: 11,6:1
Μέγιστη ισχύς: 56 kw (76,2 PS) @ 8750 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή: 68,2 Nm (6,9 kgm) @ 6250 σ.α.λ
Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 41mm
Σύστημα ανάφλεξης: ECU BOSCH MSE 6.0
Σύστημα εκκίνησης: Μίζα
Πιστοποίηση: EURO 5
EFI: DELPHI MT05
Σύστημα μετάδοσης: Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: Αλυσίδα
Για την έκδοση TRK 702 STREET
Πλαίσιο:
Σκελετός: Ατσάλινο πλαίσιο
Σύστημα εμπρός ανάρτησης: Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) 50mm
Πίσω ανάρτηση: Πίσω βραχίονας αλουμινίου με ρυθμιζόμενο κεντρικό αμορτισέρ προ φόρτιση ελατηρίου και υδραυλικό φρένο επαναφοράς
Διαδρομή εμπρός: 140 mm
Διαδρομή πίσω: 50 mm
Εμπρός φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320mm & ABS
Πίσω φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS
Εμπρός ελαστικό: 120/70 - ZR17
Πίσω ελαστικό: 160/60-ZR17
Διαστάσεις:
Συνολικό μήκος: 2.198mm
Συνολικό πλάτος: 925mm
Συνολικό ύψος: 1.440mm
Ύψος σέλας: 790mm
Μεταξόνιο: 1.504mm
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 190mm
Βάρος (πλήρες υγρών): 235 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου: 20,0 L + 3,0 L
Για την έκδοση TRK 702 X ADVENTURE
Πλαίσιο:
Σκελετός: Ατσάλινο πλαίσιο
Σύστημα εμπρός ανάρτησης: Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) 50mm
Πίσω ανάρτηση: Πίσω βραχίονας αλουμινίου με ρυθμιζόμενο κεντρικό αμορτισέρ προ φόρτιση ελατηρίου και υδραυλικό φρένο επαναφοράς
Διαδρομή εμπρός: 140 mm
Διαδρομή πίσω: 50 mm
Εμπρός φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320mm & ABS
Πίσω φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS
Εμπρός ελαστικό: 110/80 - R19
Πίσω ελαστικό: 150/70 - R17
Διαστάσεις:
Συνολικό μήκος: 2.225mm
Συνολικό πλάτος: 915mm
Συνολικό ύψος: 1.475mm
Ύψος σέλας: 836mm
Μεταξόνιο: 1.492mm
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 210mm
Βάρος (πλήρες υγρών): 235 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου: 20,0 L + 3,0 L