ΤΗΛ. 2511105215 - ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 €
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΕΩΣ 12 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

 0,00€
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.
> Αρχική > Blog / MotoRacing > ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ - BENELLI

Μηχανή Benelli TRK 251


29/03/2021
Μηχανή Benelli TRK 251

Η Benelli με το TRK 251 αποφάσισε να «παντρέψει» την επιτυχία του TRK 502 με τον κινητήρα των 250 κυβικών που έχει ήδη αποδείξει την αξία και την αξιοπιστία του. Το αποτέλεσμα είναι μια μικρού κυβισμού adventure μοτοσυκλέτα που υπόσχεται εύκολη και οικονομική καθημερινή μετακίνηση, αλλά και άνετα ταξίδια εκτός πόλης, με στόχο να μυήσει στην περιπέτεια και τις μακρινές εξορμήσεις τους νέους αναβάτες. Η κατηγορία των μικρού κυβισμού adventure, είναι εξ ορισμού πολύ απαιτητική, αφού οι συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες καλούνται να καλύψουν διαφορετικές ανάγκες και πρέπει να είναι αποτελεσματικές σε ένα ευρύ πεδίο χρήσης.

Σχεδιασμός - εμφάνιση

Οι σχεδιαστικές επιρροές από το μεγαλύτερο αδελφάκι (TRK 502) του είναι εμφανείς ιδιαίτερα στο εμπρός μέρος με τους διπλούς προβολείς και το αιχμηρό ρύγχος με τα χαρακτηριστικά «ρουθούνια». Οι ακμές και οι καμπύλες συνδυάζονται ιδανικά σε ένα σύνολο που χορταίνει το μάτι και διαστάσεις που δεν θυμίζουν μικρή μοτοσυκλέτα. Εμπρός και πίσω φωτιστικό σώμα είναι τεχνολογίας LED, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα φλας με τα εμπρός να είναι ενσωματωμένα στο φαίρινγκ. Η φιμέ ζελατίνα και το τελικό της εξάτμισης, που μοιάζει με after market, δίνουν μια σπορ νότα στο σύνολο.


Η ποιότητα των πλαστικών βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο με την συναρμογή να είναι πολύ καλή και τη βαφή να δείχνει ότι μπορεί να αντέξει στο πέρασμα του χρόνου.

Στυλ & άνεση

Μια τουριστική μοτοσυκλέτα ανεξαρτήτως κυβικών πρέπει να προσφέρει άνεση στο ταξίδι και η Benelli τα έχει καταφέρει περίφημα σε αυτό τον τομέα. Το φαρδύ τιμόνι φέρνει τον αναβάτη σε όρθια θέση, ενώ η ευρύχωρη και αφράτη σέλα φροντίζει να τον κρατά ξεκούραστο και να ελαχιστοποιεί την ανάγκη για συχνές στάσεις. Τα μαρσπιέ τοποθετούν τα γόνατα σε φυσιολογική γωνία και διαθέτουν λάστιχο που απορροφά τους κραδασμούς, ενώ μπορεί να αφαιρεθεί, αποκαλύπτοντας την οδοντωτή επιφάνεια που προσφέρει πρόσφυση στη μπότα αν θελήσετε να μπείτε σε χώμα. Η σέλα απέχει από το έδαφος 835 χιλιοστά, δηλαδή είναι λίγο πιο ψηλά σε σχέση με γυμνές μοτοσυκλέτες αντίστοιχου κυβισμού, αλλά ακόμα και έτσι παραμένει χαμηλή και δεν θα προβληματίσει τους αρχάριους αναβάτες. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η μανέτα του φρένου είναι ρυθμιζόμενη, ένα χαρακτηριστικό που συνήθως συναντάμε σε «μεγαλύτερες» μοτοσυκλέτες.

Μπροστά από την τάπα του ρεζερβουάρ υπάρχει θύρα USB, ένα πολύ χρήσιμο αξεσουάρ για τουριστική, αλλά και αστική χρήση, αφού επιτρέπει την τροφοδοσία GPS, κινητού ή άλλης συσκευής. Στον στάνταρ εξοπλισμό του TRK 251 ανήκει η μεγάλη σχάρα, η οποία αυξάνει κατακόρυφα την πρακτικότητα, αλλά και η ζελατίνα, η οποία δεν ρυθμίζεται, είναι όμως ιδιαίτερα αποτελεσματική. Ευχάριστη έκπληξη ήταν το γεγονός ότι το TRK δεν έχει τα όργανα του ΒΝ 251, αλλά είναι εξοπλισμένο με μια νέα ευανάγνωστη ψηφιακή οθόνη, που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη μεταξύ των οποίων και η επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ διαθέτει δείκτη θερμοκρασίας, στάθμη καυσίμου, ρολόι, δυο μερικούς και έναν ολικό χιλιομετρητή.



Κινητήρας

Στα σωθικά του TRK 251 βρίσκεται είναι ένας μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος με δυο επικεφαλής εκκεντροφόρους κινητήρας 249,2 κυβικών εκατοστών, που αποδίδει 24,5 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 2,14 kgm ροπής στις 7.500 σ.α.λ. Η λειτουργία του χαρακτηρίζεται από φιλικότητα κι ελαστικότητα, κάτι που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι κάτοχοι διπλώματος Α2 και είναι στοιχεία που κάνουν ευχάριστη την οδήγηση μέσα στην πόλη, αλλά και στα ταξίδια εκτός αυτής. Συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων μέσω υγρού συμπλέκτη, με την κλιμάκωση να χαρίζει σβέλτες επιταχύνσεις και την έκτη να είναι πιο μακριά για χαμηλότερες στροφές λειτουργίας και μεγαλύτερη άνεση στις εξορμήσεις. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό, στον οποίο οφείλονται όχι μόνο τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του αλλά και η ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σε μεικτές συνθήκες. Η μικρή «όρεξη» του κινητήρα για καύσιμο σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων δίνουν στο TRK 251 αυτονομία που αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα. Η εξαιρετική αυτή επίδοση κάνει αραιές τις επισκέψεις στο βενζινάδικο και μειώνει το άγχος του ανεφοδιασμού όταν βρεθείς σε πιο απομακρυσμένες περιοχές.



Αναρτήσεις – φρένα


Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο φροντίζει για την ακαμψία και την ομοιογένεια του συνόλου σε οποιαδήποτε ταχύτητα και συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών εμπρός που δίνει διαδρομή 120 χιλιοστά και κεντρικά τοποθετημένο μονό αμορτισέρ πίσω, που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και δίνει διαδρομή 51 χιλιοστά. Την πέδηση του TRK 251 έχουν αναλάβει ένας δίσκος «μαργαρίτα» 280 χιλιοστών με τετραπίστονη δαγκάνα εμπρός και ένας 240 χιλιοστών, ίδιας σχεδίασης, με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Η Benelli παραδοσιακά εξοπλίζει τα μοντέλα της με ποιοτικά ελαστικά της Metzeler και το μικρό adventure δεν αποτελεί εξαίρεση με τις αλουμινένιες ζάντες των 17 ιντσών να φορούν τα Sportec M5 σε διάσταση 110/70-17 και 150/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Πρόκειται, όμως, για ένα καθαρά ασφάλτινο ελαστικό, οπότε αν θέλετε να κινηθείτε με μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο χώμα, θα πρέπει να προμηθευτείτε ένα πιο κατάλληλο σετ ελαστικών. Το βάρος του TRK 251 ανακοινώνεται στα 153 κιλά χωρίς υγρά.



Το συμπέρασμα


Η σωστή κατανομή κάνει το έτσι κι αλλιώς μικρό βάρος της μοτοσυκλέτας να εξαφανίζεται μόλις οι τροχοί αρχίσουν να κυλούν και οι ελιγμοί ανάμεσα στα αυτοκίνητα γίνονται αβίαστα. Στην ευκολία χειρισμού συμβάλουν το γενναίο κόψιμο του τιμονιού και φυσικά, η χαμηλή απόσταση της σέλας από το έδαφος, στοιχεία που κάνουν παιχνιδάκι την αντιμετώπιση του μποτιλιαρίσματος και το καθιστούν ιδανικό για commuting μεγάλων αποστάσεων. Οι επιδόσεις του είναι ικανοποιητικές και οι μετρήσεις έχουν δείξει ότι τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε 10,6 δευτερόλεπτα, ενώ για τα 40 – 80 με 4η σχέση στο κιβώτιο απαιτούνται 6 δευτερόλεπτα. Ο συμπλέκτης είναι μαλακός και οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται αβίαστα.

Εν κατακλείδι Το TRK 251 πραγματοποιεί όσα υπόσχεται η εταιρεία Benelli. Πρόκειται για μια πολυδιάστατη μοτοσυκλέτα που μπορεί να σας μεταφέρει καθημερινά από και προς τη δουλειά σας οικονομικά και σβέλτα, αλλά και να σας ταξιδέψει με άνεση το Σαββατοκύριακο. Ο νέος αναβάτης ή μπορεί έτσι να βιώσει όλες τις πτυχές του μοτοσυκλετισμού σε μια ιδιαίτερα value for money επιλογή που προσφέρει πρακτικότητα, χρηστικότητα και διασκέδαση σε ένα ιδιαίτερα προσιτό πακέτο.

Το Motoracing λειτουργεί ως επίσημος αντιπρόσωπος της εταιρείας Benelli (Ανταλλακτικά-service-πωλήσεις), στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να δείτε την πλήρη γκάμα των μοτοσυκλετών της Benelli, που εκτός του TRK 251 που προαναφέραμε, θα βρείτε το ασφάλτινο TRK 502, το on-off TRK 502X, το γλαμουράτο Leoncino, το ΒΝ 251S, το BN 302S,  το ΤΝΤ 125, το 752S κ.α. σε μοναδικές τιμές της αγοράς, επίσης σας παρέχουμε την δυνατότητα εξόφλησης σε 12 άτοκες δόσεις. Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 2510200570.


Ενδεικτική Τιμή Λιανικής έκδοσης (με ΦΠΑ):  3960€

Χρώματα: λευκό, μαύρο, κόκκινο

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Κινητήρας:

Τύπος κινητήρα: Μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.

Κυβισμός: 249,2 κ.εκ.

Διαμέτρος x Διαδρομή: 71χιλ. Χ 61,2χιλ.

Σχέση συμπίεσης: 11,2:1

Μέγιστη ισχύς: 19 kw (25,8 PS) @ 9250 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή: 21,1 Nm (2,15 kgm)  @ 8000 σ.α.λ

Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ

Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου

Σύστημα ανάφλεξης: TLI

Σύστημα εκκίνησης: Μίζα

Πιστοποίηση: EURO 4

EFI
: DELPHI MT05

Σύστημα μετάδοσης: Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων

Τελική μετάδοση: Αλυσίδα


Πλαίσιο
:


Σκελετός: Χαλύβδινος σωλήνας

Σύστημα εμπρός ανάρτησης: Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)

Διαδρομή πίσω:  Διαγώνιο αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα

Διαδρομή εμπρός: 120 mm

Διαδρομή πίσω: 41 mm

Εμπρός φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 280 χιλ. & ABS

Πίσω φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 240 χιλ. & ABS

Εμπρός ελαστικό: 110/70-ZR17

Πίσω ελαστικό: 150/60-ZR17


Διαστάσεις
:


Συνολικό μήκος: 2.100 χιλ.

Συνολικό πλάτος: 840 χιλ.

Συνολικό ύψος: 1.320 χιλ.

Ύψος σέλας: 835 χιλ.

Μεταξόνιο: 1.380 χιλ.

Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 200 χιλ.

Βάρος (πλήρες υγρών): 153 κιλά

Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου: 17,0 L

 

 


« Επιστροφή




ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
Για αγορές άνω των 30€
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Σε 14 ημερολογ. ημέρες
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
Με πιστωτική κάρτα
© 2023 motoparts33.gr Κατασκευη eshop by infocus
Back To Top
58
gr
COOKIE DIALOG