To Leoncino Trail είναι η «all terrain» έκδοση της μοτοσυκλέτας «θρύλου» από το Πέζαρο σε μια δυναμική, πιο σπορ εκδοχή, ειδικά σχεδιασμένη ώστε να εξασφαλίζει την μεγαλύτερη δυνατή οδηγική απόλαυση εντός και εκτός δρόμου.
Όπως και η κλασική έκδοση δρόμου του Leoncino, έτσι και η έκδοση Trail διαθέτει τον ίδιο δικύλινδρο, τετράχρονο, τετραβάλβιδο, υδρόψυκτο με δύο εκκεντροφόρους κινητήρα. Η Benelli υπογράφει αυτό το δίτροχο των 500 κ.κ.
Σχεδιασμός
Για να κάνει το Trail πιο κατάλληλο για το εκάστοτε ταξίδι εκτός ασφάλτου, η Benelli επέλεξε να χρησιμοποιήσει άλλα λάστιχα και φρένα. Τα Metzeler Steel Tourance είναι μια επιλογή που δικαιολογείται απολύτως, καθώς είναι καλύτερα εκτός δρόμου και παραμένουν αρκετά καλά στην άσφαλτο.
Οι ακτινικές διπίστονες δαγκάνες μπροστά δεν έχουν το ίδιο δυνατό δάγκωμα, μα είναι προφανώς η καλύτερη επιλογή εκτός δρόμου. Πάντως, δεδομένου ότι οι ιδιοκτήτες του Trail θα περάσουν την πλειοψηφία του χρόνου τους στον δρόμο, η επιλογή να κρατηθούν οι τετραπίστονες δαγκάνες του στάνταρ Leoncino θα πρέπει οπωσδήποτε να παρέμεινε αρκετά στο τραπέζι.
Όπως και να έχει, τα φρένα του Leoncino Trail κάνουν καλά τη δουλειά τους σε όλες τις περιπτώσεις.
Θα ήταν όμως καλύτερα να δούμε πρώτα μια λίστα με τις αλλαγές από το απλό μοντέλο στο Trail, πριν πάμε να μιλήσουμε για την οδηγική του συμπεριφορά.
Αυτά αλλάζουν στο Leoncino Trail:
- Τροχοί 17 και 19 ιντσών με ακτίνες (αντί για 2 x 17ιντσες χυτές ζάντες)
- Ακτινική διπίστονη μπροστινή δαγκάνα
- 10 mm μεγαλύτερη διαδρομή στο πιρούνι (135 mm)
- 10 mm μακρύτερο μεταξόνιο (1,470 mm)
- 10 mm μεγαλύτερη διαδρομή στο πίσω αμορτισέρ (138 mm)
- 20 mm ψηλότερη θέση οδήγησης (835 mm)
- Νέο κάλυμμα σέλας
Οδική συμπεριφορά
Εύκολα θα βλέπαμε το Leoncino Trail να γράφει μερικούς γύρους σε μια οβάλ πίστα dirt track. Ο κινητήρας του είναι γραμμικός και εύχρηστος και σε όποια διαδρομή κι αν το καβαλήσαμε στη διάρκεια της δοκιμής μας έβγαζε αυτομάτως εμπιστοσύνη.
Αυτό το συναίσθημα ενισχύεται από την εργονομία της μοτοσυκλέτας. Το ρεζερβουάρ δεν είναι πολύ φαρδύ και, παρά την ψηλή σέλα, διατηρείς έναν καλό έλεγχο στην οδήγηση. Ο ευχάριστος χαρακτήρας του δικύλινδρου κινητήρα προσθέτει κι άλλο σε αυτό.
Οι 47 ίπποι δεν είναι ένα βουνό ισχύος, αλλά δουλεύοντας σωστά το κιβώτιο μπορείς να πας πραγματικά γρήγορα με αυτό το Benelli. Από την άλλη, προσφέρει επαρκή ροπή για να οδηγείς απαλά σε όλο τα φάσμα των στροφών, αλλά όχι για ακραία οδήγηση.
Οδηγώντας στον δημόσιο δρόμο το Leoncino Trail συμπεριφέρεται πολύ καλά, όπως και ο πιο ασφάλτινος αδελφός του. Όλα δείχνουν σωστά στον κινητήρα και, επειδή γνωρίσαμε πολύ καλά και τη βασική έκδοση, μπορούμε να διακρίνουμε πως το μπροστινό του Trail είναι αναμενόμενα ελαφρώς λιγότερο ακριβές.
Είναι όπως όταν αγοράζεις τηλεόραση από ένα μεγάλο πολυκατάστημα ηλεκτρονικών. Όταν τις βλέπεις όλες δίπλα-δίπλα, αντιλαμβάνεσαι όλες τις μικρές και μεγάλες διαφορές, αλλά στο σπίτι η καθεμία από αυτές θα μοιάζει η καλύτερη. Το ίδιο ισχύει και στο Leoncino Trail. Όποιος το αγοράσει χωρίς να έχει καβαλήσει το στάνταρ μοντέλο, τότε δε θα γνωρίσει ποτέ πως υπάρχει και μια άλλη έκδοση που στρίβει λίγο καλύτερα.
Επιπλέον όμως, με το Trail αποκτάς μια πιο πολυχρηστική μοτοσυκλέτα, η οποία λόγω κατασκευής, διαστάσεων και ελαστικών προσφέρει καλή συμπεριφορά τόσο σε άσφαλτο, όσο και εκτός αυτής.
Αναρτήσεις - φρένα
Σύστημα εμπρός ανάρτησης: Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 50 χιλιοστών με ρύθμιση απόσβεσης μεταφοράς, σύστημα πίσω ανάρτησης: διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο 55 χιλιοστών με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα. Το Leoncino διαθέτει επίσης, ένα σύγχρονο σύστημα πέδησης. Εμπρός διαθέτει διπλό υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 320 mm με ακτινικές δαγκάνες και πίσω φέρει υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 260 mm και ABS. Οι τροχοί έχουν ζάντες αλουμινίου, είναι 19″ μπροστά πίσω και φέρουν ελαστικά 110/80-R19 και 150/70-R17 αντίστοιχα.
Ειδική αναφορά αξίζει να γίνει στο σύστημα εξάτμισης, το οποίο δίνει στη μοτοσικλέτα έναν πραγματικά μοναδικό ήχο, που έγινε χαρακτηριστικό της Benelli. Το Leoncino είναι το σήμα κατατεθέν της Benelli.
Συμπέρασμα
Όποιος αναζητά κάτι στο πιο περιπετειώδες άκρο, τότε μπορεί να προτιμήσει το Leoncino Trail χωρίς δεύτερη σκέψη. Τα επιπλέον €300 που ζητά είναι μια κατανοητή προστιθέμενη αξία.
Είναι εξίσου ξεκάθαρο τώρα πως και οι δύο εκδόσεις του Leoncino προσφέρουν άφθονη αξία για μια σχετικά συμφέρουσα τιμή. Αν και το τι θεωρείται ανταγωνιστής του Leoncino Trail είναι μάλλον ασαφές (μήπως το Honda CB500X, ή ίσως το Husqvarna Svartpilen 401;) μια μοτοσυκλέτα 500 κυβικών με αυτές τις χάρες δεν είναι και εύκολο να την ανταγωνιστείς.
Το Motoracing λειτουργεί ως επίσημος αντιπρόσωπος της εταιρείας Benelli (Ανταλλακτικά-Service-Πωλήσεις), στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να δείτε την πλήρη γκάμα των μοτοσυκλετών της Benelli, που εκτός του Leoncino 500 Trail, το TRK 502, την έκδοση σε on-off του TRK 502Χ, το ΒΝ 251S, το BN 302S, το TRK 251, το ΤΝΤ 125, το 752S κ.α. σε μοναδικές τιμές της αγοράς, επίσης σας παρέχουμε την δυνατότητα εξόφλησης σε 12 άτοκες δόσεις. Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 2510200570.
Ενδεικτική Τιμή Λιανικής έκδοσης (με ΦΠΑ): 6.400€
Χρώματα: καφέ, ασημί, κόκκινο
ΦΥΛΛΟ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ:
Κινητήρας:
Τύπος κινητήρα: Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
Κυβισμός: 500 κ.εκ.
Διάμετρος x Διαδρομή: 69mm Χ 66,8mm
Σχέση συμπίεσης: 11,5:1
Μέγιστη ισχύς: 35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή: 46,0 Nm (4,6 kgm) @ 6000 σ.α.λ
Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm
Σύστημα ανάφλεξης: TLI
Σύστημα εκκίνησης: Μίζα
Πιστοποίηση: EURO 4
EFI: ECU BOSCH MSE 6.0
Σύστημα μετάδοσης: Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων, Τελ. Μετάδοση: Αλυσίδα
Κατανάλωση / Ρύποι: 4,3lt ανά 100km / CO2 100gm ανά km
Πλαίσιο:
Σκελετός: Χαλύβδινος σωλήνας
Σύστημα εμπρός ανάρτησης: Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)
Διαδρομή πίσω: Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα
Διαδρομή εμπρός: 135 mm
Διαδρομή πίσω: 55 mm
Εμπρός φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320 χιλ. & ABS
Πίσω φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS
Εμπρός ελαστικό: 110/80-R19
Πίσω ελαστικό: 150/70-R17
Διαστάσεις:
Συνολικό μήκος: 2.180mm
Συνολικό πλάτος: 875mm
Συνολικό ύψος: 1.200mm
Ύψος σέλας: 835mm
Μεταξόνιο: 1.470mm
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 185 χιλ.
Βάρος: 207 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου: 12,7 L + 2,0 L