ΤΗΛ. 2511105215 - ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 €
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΕΩΣ 12 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

 0,00€
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.
> Αρχική > Blog / MotoRacing > ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ - BENELLI

Μηχανή Benelli Leoncino 500


27/03/2021
Μηχανή Benelli Leoncino 500

Η ιταλική λέξη «Leoncino» σημαίνει μικρό λιοντάρι, όμως στην περίπτωση της Benelli έχουμε να κάνουμε με ένα πλήρως αναπτυγμένο, αλλά φιλικό «αιλουροειδές».

Η Ιταλική εταιρεία Benelli επαναφέρει το όνομα Leoncino στην γκάμα της θέλοντας έτσι να αποτίσει φόρο τιμής στη θρυλική μοτοσυκλέτα των 125 κυβικών της δεκαετίας του 50. Η ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα συνδυάζει το απαράμιλλο, κλασσικό, ιταλικό στυλ με σύγχρονα στοιχεία σε ένα πακέτο που κάνει τα κεφάλια να γυρίσουν με απορία στο πέρασμά του. Το αγωνιστικό DNA της Benelli φροντίζει να δώσει ένα σπορ ταπεραμέντο, το οποίο μπορούν να αξιοποιήσουν και να απολαύσουν ακόμα και οι κάτοχοι διπλώματος Α2.

Σχεδιασμός – ποιότητα κατασκευής


Ως γνήσιος εκπρόσωπος της κατηγορίας των νεορετρό μοτοσυκλετών, το Leoncino, αποπνέει μια αύρα νοσταλγίας θυμίζοντάς μας τις βασικές αρχές του μοτοσυκλετισμού, αφού δεν υπάρχει τίποτα περιττό επάνω της και τα διακοσμητικά στοιχεία είναι ελάχιστα. Οι ρευστές γραμμές ξεκινούν από το ρεζερβουάρ σε σχήμα σταγόνας και συνεχίζονται μέχρι τη λεπτή, μινιμαλιστική ουρά, από την οποία απουσιάζει η βάση της πινακίδας, καθώς έχει μετακομίσει στον λασπωτήρα του πίσω τροχού και στηρίζεται στην αριστερή μεριά του ψαλιδιού. Ο στρογγυλός προβολέας ακολουθεί σχεδιαστικά την παράδοση, αλλά είναι πλήρως εναρμονισμένος με τις προσταγές του σήμερα, καθώς είναι τεχνολογίας LED. Αντίστοιχα, τον ρόλο του πίσω φωτιστικού σώματος έχουν πάρει μια σειρά από κόκκινα LED. Το σημείο κλειδί, βέβαια, στην εμφάνιση του Leoncino δεν είναι άλλο από το μικρό μεταλλικό λιονταράκι που βρίσκεται στο εμπρός φτερό.





Ποιοτικά η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο και αυτό έχει ιδιαίτερη αξία αν αναλογιστούμε την προσιτή τιμή της. Το φινίρισμα και η συναρμογή των επιμέρους εξαρτημάτων δεν αφήνουν κανένα δικαίωμα για αρνητική κριτική. Οι διακόπτες και τα υπόλοιπα πλαστικά μέρη ικανοποιούν απόλυτα με την ποιότητά τους και δείχνουν ότι μπορούν να αντέξουν στο χρόνο.

Άνεση – συμπεριφορά

Η μονοκόμματη σέλα του απέχει 815 χιλιοστά από το έδαφος, που σημαίνει ότι ακόμα και οι χαμηλού αναστήματος αναβάτες, μπορούν να πατούν και με τα δυο πόδια στο έδαφος και να νιώθουν ασφάλεια. Θα θέλαμε να έχει λίγο πιο πλούσιο αφρώδες για να μη σε απασχολεί στην πολύωρη οδήγηση, αλλά το παραβλέπει εύκολα κανείς, αφού είναι χάρμα οφθαλμών, με τις ραβδώσεις στο εμπρός μέρος. Το μεταβλητής διατομής τιμόνι είναι αρχοντικά φαρδύ και τοποθετεί το σώμα σε όρθια θέση με ελαφριά κλίση προς τα εμπρός. Το αποτέλεσμα είναι να σχηματίζεται ιδανικός μοχλός που κάνει παιχνιδάκι την άμεση αλλαγή κατεύθυνσης. Ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι της σέλας καθώς και εργονομικές, μεταλλικές χειρολαβές. Τα όργανά του είναι πλήρως ψηφιακά και αποτελούνται από δυο LCD οθόνες. Η κεντρική είναι στρογγυλή και φιλοξενεί στροφόμετρο, ταχύμετρο μερικό και ολικό χιλιομετρητή, αλλά και ένδειξη της επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο. Η αριστερή οθόνη ενημερώνει τον αναβάτη για την εξωτερική θερμοκρασία και τη θερμοκρασία του ψυκτικού, ενώ υπάρχει ρολόι και φυσικά, ένδειξη στάθμης καυσίμου. Η πληροφόρηση είναι μεν ολοκληρωμένη, αλλά τα όργανα δεν διακρίνονται εύκολα όταν τα χτυπάει ο ήλιος.




 

Τα χαρακτηριστικά του κινητήρα

Πρόκειται για έναν δικύλινδρο εν σειρά, υδρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 499,6 κυβικών εκατοστών που αποδίδει 47,6 ίππους (ακριβώς στο όριο του διπλώματος Α2) στις 8.000 σ.α.λ. και 4,6 κιλά ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων μέσω υγρού πολύδισκου συμπλέκτη. Η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι σχετικά κοντή και αυτό σε συνδυασμό με τον ροπάτο κινητήρα κάνει το Leoncino να επιταχύνει δυνατά με κάθε άνοιγμα του γκαζιού, ανεξάρτητα από την επιλεγμένη σχέση. Κάποιοι κραδασμοί που εμφανίζονται στα μαρσπιέ λίγο μετά τις 4.000 σ.α.λ., όχι μόνο δεν γίνονται ενοχλητικοί, αλλά αντίθετα προσδίδουν χαρακτήρα. Το κερασάκι στην τούρτα δεν είναι άλλο από τον γεμάτο και μπάσο ήχο που απελευθερώνει το όμορφο τελικό της εξάτμισης. Σε κάνει να θέλεις να ανοίγεις γενναία το γκάζι για να το ακούς με κάθε ευκαιρία, ενώ στο κλείσιμο σε «επιβραβεύει» με σκασίματα. Αν ο αναβάτης αποφασίσει να ανακαλύψει την τελική ταχύτητα του Leoncinο, θα δει ότι αυτή είναι τα 180 χιλιόμετρα.




Αναρτήσεις – φρένα


Η Benelli συνηθίζει να εξοπλίζει τις μοτοσυκλέτες της με εντυπωσιακά περιφερειακά και το Leoncino ευτυχώς δεν αποτελεί εξαίρεση. Είναι φτιαγμένο γύρω από ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα, το οποίο συνεργάζεται με ένα επιβλητικό ανεστραμμένο πιρούνι 50 χιλιοστών, το οποίο μάλιστα ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση επαναφοράς και δίνει διαδρομή 125 χιλιοστά. Το ψαλίδι του είναι επίσης χωροδικτύωμα και φιλοξενεί το αμορτισέρ, το οποίο είναι παράκεντρα τοποθετημένο στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας, δίνει διαδρομή 128 χιλιοστά και ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση επαναφοράς, αλλά και την προφόρτιση του ελατηρίου εξωτερικά, χωρίς να απαιτούνται εργαλεία. Εκπτώσεις δεν έγιναν ούτε στον τομέα των φρένων, αφού την επιβράδυνση του Leoncino έχουν αναλάβει δυο δίσκοι 320 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και ένας δίσκος 260 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και μάλιστα μπορεί να απενεργοποιηθεί εύκολα από ένα κουμπί στα αριστερά του τιμονιού. Η μοτοσυκλέτα πατάει σε πολυάκτινες αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών, που φορούν τα πολύ ποιοτικά ελαστικά Angel της Pirelli σε διάσταση 120/70-17 και 160/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το βάρος του ανακοινώνεται στα 207 κιλά πλήρες υγρών.




Συμπεράσματα  επί το έργον

Το Leoncino είναι μια πολύ ισορροπημένη μοτοσυκλέτα που σε κερδίζει αμέσως με τη φιλικότητά της μόλις κάνετε τα πρώτα χιλιόμετρα. Μέσα στην πόλη η χαμηλή σέλα είναι πολύτιμος σύμμαχος, ενώ ο κινητήρας απλά υπακούει στις προσταγές και τις ορέξεις σας. Είτε θέλετε να κινηθείτε χαλαρά και οικονομικά είτε να πετάγεστε σβέλτα από φανάρι σε φανάρι, είναι έτοιμο και ικανό να ανταποκριθεί. Το μόνο που μπορεί να σας εγκλωβίσει κάποιες φορές ανάμεσα στα αυτοκίνητα είναι το φαρδύ τιμόνι με το μικρό κόψιμο. Οι αναρτήσεις του έχουν γενικά σκληρή λειτουργία, χωρίς όμως να ταλαιπωρούν τον αναβάτη όταν περνά πάνω από κακοτεχνίες του δρόμου. Αντίθετα «διαβάζουν» αποτελεσματικά το οδόστρωμα και δίνουν μια αίσθηση στιβαρότητας κρατώντας ψηλά την ποιότητα κύλισης.





Το Motoracing λειτουργεί ως επίσημος αντιπρόσωπος της εταιρείας Benelli (Ανταλλακτικά-service-πωλήσεις), στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να δείτε την πλήρη γκάμα των μοτοσυκλετών της Benelli, που εκτός του Leoncino 500cc, θα βρείτε το Leoncino Trail 500cc, το Leoncino 250cc, το ασφάλτινο TRK 502, το 
on-off TRK 502X, το ΒΝ 251S, το BN 302S, το TRK 251, το ΤΝΤ 125, το 752S κ.α. σε μοναδικές τιμές της αγοράς, επίσης σας παρέχουμε την δυνατότητα εξόφλησης σε 12 άτοκες δόσεις. Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 2510200570.

Ενδεικτική Τιμή Λιανικής


Leoncino 500cc ( χρώμα κόκκινο, μαύρο, ασημί): 6100€

Τεχνικά χαρακτηριστικά Leoncino 500

Κινητήρας          

Τύπος κινητήρα: Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους

Κυβισμός: 499,6 κ.εκ.

Διαμέτρος x Διαδρομή: 69χιλ. Χ 66,8χιλ.

Σχέση συμπίεσης: 11,5:1

Μέγιστη ισχύς: 35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή: 45,0 Nm (4,6 kgm)  @ 4500 σ.α.λ

Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ

Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm

Σύστημα ανάφλεξης: TLI

Σύστημα εκκίνησης: Μίζα

Πιστοποίηση: EURO 4

EFI: TLI

Σύστημα μετάδοσης: Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων

Τελική μετάδοση: Αλυσίδα

Πλαίσιο


Σκελετός: χαλύβδινος σωλήνας

Σύστημα εμπρός ανάρτησης: Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)

Διαδρομή πίσω: Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα

Διαδρομή εμπρός: 125 mm

Διαδρομή πίσω:  51 mm

Εμπρός φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320 χιλ. & ABS

Πίσω φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS

Εμπρός ελαστικό: 120/70-R17

Πίσω ελαστικό: 160/60-R17


Διαστάσεις


Συνολικό μήκος: 2.160 χιλ.

Συνολικό πλάτος: 875 χιλ.

Συνολικό ύψος:  1.160 χιλ.

Ύψος σέλας: 815χιλ.

Μεταξόνιο: 1.460 χιλ

Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 165 χιλ.

Βάρος: 206 κιλά

Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου: 12,7 L + 2,0 L

 

 


« Επιστροφή




ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
Για αγορές άνω των 30€
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Σε 14 ημερολογ. ημέρες
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
Με πιστωτική κάρτα
© 2023 motoparts33.gr Κατασκευη eshop by infocus
Back To Top
58
gr
COOKIE DIALOG