ΤΗΛ. 2511105215 - ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 €
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΕΩΣ 12 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

 0,00€
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.
> Αρχική > Blog / MotoRacing > ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ - BENELLI

Μηχανή Benelli Imperiale 400


15/04/2021
Μηχανή Benelli Imperiale 400

Το Benelli Imperiale 400 ανήκει στην ευρύτερη οικογένεια των νεορετρό μοντέλων αλλά δεν υιοθετεί τις 60s (κι αργότερα) γραμμές, που είναι πολύ της μοδός – αντίθετα θέλει να θυμίζει περισσότερο μοτοσυκλέτες που κατασκευάστηκαν κατά τις δεκαετίες του 1940 και του 1950. Είναι σαν να λέμε… όχι απλώς κλασικό, αλλά υπερ-κλασικό!!!

Το Benelli Imperiale 400 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2017 ως πρωτότυπο, και κατά την συνήθη πρακτική της Benelli στη νεότερη ιστορία της, παρέμεινε ως έκθεμα περνώντας από σαλόνι σε σαλόνι, μέχρι που το 2019 μπήκε σε διαδικασία παραγωγής και σήμερα συνεχίζει ακάθεκτο.

Πλέον είναι διαθέσιμο και στην ευρωπαϊκή αγορά, όπως και στη χώρα μας φυσικά, απευθυνόμενο στους νοσταλγούς άλλων εποχών, όπου ο χρόνος και η δίτροχη μετακίνηση είχαν διαφορετικές διαστάσεις από τα σύγχρονα, φρενήρη δεδομένα.

Το Imperiale 400 δεν έχει σημείο αναφοράς, με την έννοια ότι δεν αναπαράγει κάποια συγκεκριμένη φόρμα που ανασύρθηκε από το χρονοντούλαπο της ιστορικής Benelli.


      
 

Imperiale ονομαζόταν μια τετράχρονη μοτοσυκλέτα 125 cc του 1961, από την “αδελφή” της Benelli εταιρία, την Motobi, η οποία δεν είχε καμία σχέση εμφανισιακά με το σημερινό Imperiale.

Για την ιστορία, η Motobi (ή Moto–B), ήταν ιταλική εταιρία με έδρα επίσης το Pesaro και ιδρυτή έναν εκ των αδελφών που ίδρυσαν την Benelli, η οποία αγοράστηκε από τη μητρική Benelli το 1962. Όμως, αυτό αποτελεί θέμα ενός άλλου άρθρου-αφιερώματος.

Αυτό που πρέπει να κρατήσουμε ως στοιχείο, είναι ότι δεν υπήρχε πρότυπο για αντιγραφή, παρ´όλα αυτά το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό, με το Imperiale 400 να μοιάζει σαν πολύ καλή αναπαλαίωση κλασικού μοντέλου.

Σχεδιασμός - κινητήρας

Έχει δοθεί μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια ώστε η μοτοσυκλέτα να θυμίζει άλλες εποχές και οι σχεδιαστές επιτέλεσαν άριστα το έργο τους.

Το Benelli Imperiale 400 είναι απλό σαν κατασκευή, όσο απλό επιτρέπουν οι επιταγές ασφαλείας και ρύπων στις μέρες μας βέβαια.

Το πλαίσιο του είναι ατσάλινο, μονής ραχοκοκαλιάς και στο κέντρο του φιλοξενεί έναν αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 374 cc με τα σαφώς υποτετράγωνα χαρακτηριστικά των 72,7x90 mm, σε διάμετρο επί διαδρομή εμβόλου.



Παρά το ότι τα καλύμματα στη δεξιά πλευρά του κυλίνδρου θυμίζουν ωστήρια ή άξονες με κωνικά γρανάζια, υπάρχει ένας μονός εκκεντροφόρος στην κεφαλή που περιστρέφεται μέσω καδένας, οδηγώντας τέσσερις βαλβίδες.

Καλά κρυμμένο πίσω από περίτεχνα καλύμματα, βρίσκεται ένα σώμα ψεκασμού 37 mm της Delphi, ενώ η ανάφλεξη είναι ψηφιακή. Δεν πιάνονται προδιαγραφές Euro4 και Euro5 με καρμπυρατέρ και πλατίνες βλέπετε.

H απόδοση του συνόλου είναι 21 ίπποι στις 5.500 rpm και 2,95 kg–m ροπής στις 4.500 rpm και το κιβώτιο μηχανικό, 5 σχέσεων. Η ισχύς αυτή μπορεί να μην θεωρείται τίποτε σπουδαίο για τους ενθουσιώδεις αναβάτες μοντέρνων μοτοσυκλετών, αλλά έτσι και αλλιώς το Imperiale 400 δεν απευθύνεται σε αυτούς.

Η εκκίνηση του κινητήρα δεν γίνεται δυστυχώς από μανιβέλα και μίζα, αλλά μόνο από μίζα. Ναι, θα θέλαμε να έχει και μανιβέλα, αφού αυτό το πάλαι ποτέ σύστημα εκκίνησης είναι είδος προς εξαφάνιση και η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα  θα μπορούσε δικαιολογημένα (σαν κλασική που είναι) να το τιμά, χρησιμοποιώντας το.

Αναρτήσεις – τροχοί

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 121 mm, ενώ την πίσω ανάρτηση αναλαμβάνουν δύο αμορτισέρ, με διαδρομή 55 mm.

Οι τροχοί είναι φυσικά με ακτίνες, με διάμετρο 19 ίντσες μπροστά και 18 πίσω, φέροντας ελαστικά σε διαστάσεις 110/90-19 και 130/80-18 αντιστοίχως.

Σε ό,τι αφορά τα φρένα, αυτά αποτελούνται από δίσκους 300 mm μπροστά και 240 mm πίσω, με ένα δικάναλο ABS να ελέγχει και να αποτρέπει τα μπλοκαρίσματα τους.



Από πλευράς διαστάσεων, το Imperiale 400 έχει μεταξόνιο στα 1.440 mm, με το πλάτος του να μην ξεπερνά τα 820 mm. Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα πολύ φιλικά 780 mm και η απόσταση από το έδαφος στα 170 mm.

Το ρεζεβουάρ έχει χωρητικότητα 12 λίτρων, με τη Benelli να κάνει λόγο για οικονομική λειτουργία του κινητήρα, αν και δεν δίνονται επίσημες τιμές κατανάλωσης.

Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 205 κιλά (κενή) ενώ η πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται από δύο αναλογικά όργανα, ταχύμετρο και στροφόμετρο, με μια μικρή LCD οθόνη στο πρώτο, να αποτελεί τη μοναδική ψηφιακή παρασπονδία.

Το Motoracing λειτουργεί ως επίσημος αντιπρόσωπος της εταιρείας Benelli (Ανταλλακτικά-Service-Πωλήσεις), στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να δείτε την πλήρη γκάμα των μοτοσυκλετών της Benelli, που εκτός του Imperiale 400, το TRK 502, την έκδοση σε on-off του TRK 502Χ,το γκλαμουράτο Leoncino 500, το ΒΝ 251 το BN 302S, το TRK 251, το ΤΝΤ 125, το 502C Cruiser, το 752s κ.α. σε μοναδικές τιμές της αγοράς, επίσης σας παρέχουμε την δυνατότητα εξόφλησης σε 12 άτοκες δόσεις. Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 2510200570.

Ενδεικτική Τιμή Λιανικής έκδοσης (με ΦΠΑ): 4.350€

Χρώμα: μαύρο

ΦΥΛΛΟ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ:

Κινητήρας:

Τύπος κινητήρα: Μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, τετράχρονος με μονό εκκεντροφόρο.

Κυβισμός: 374 κ.εκ.

Διαμέτρος x Διαδρομή: 72,7χιλ. Χ 90,0χιλ.

Σχέση συμπίεσης: 8,5:1

Μέγιστη ισχύς: 15,5 kw (21,0 PS) @ 5500 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή: 29,0 Nm (2,95 kgm)  @ 4500 σ.α.λ

Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ

Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm

Σύστημα ανάφλεξης: TLI

Σύστημα εκκίνησης: Μίζα

EFI: DELPHI MT05

Σύστημα μετάδοσης: Μόνιμης εμπλοκής, 5 ταχυτήτων

Τελική μετάδοση: Αλυσίδα


Πλαίσιο
:


Σκελετός: Χαλύβδινος από δοκούς στρογγυλής διατομής και πλάκες

Σύστημα εμπρός ανάρτησης: Τηλεσκοπικό πιρούνι

Διαδρομή πίσω: Διπλό αμορτισέρ & Swing βραχίονα

Διαδρομή εμπρός: 121 mm

Διαδρομή πίσω: 55 mm

Εμπρός φρένο: Δισκόφρενο, Ø 300 χιλ. & ABS

Εμπρός φρένο: Δισκόφρενο, Ø 240 χιλ. & ABS

Εμπρός ελαστικό: 110/90-R19 57S

Πίσω ελαστικό: 130/80-R18 66S

Διαστάσεις:


Συνολικό μήκος: 2.170 χιλ.

Συνολικό πλάτος: 820 χιλ.

Συνολικό ύψος: 1.120 χιλ.

Ύψος σέλας: 780χιλ.

Μεταξόνιο: 1.440 χιλ

Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 170 χιλ.

Βάρος (χωρίς υγρά): 205 κιλά

Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου: 1L

 

 


« Επιστροφή




ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
Για αγορές άνω των 30€
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Σε 14 ημερολογ. ημέρες
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
Με πιστωτική κάρτα
© 2023 motoparts33.gr Κατασκευη eshop by infocus
Back To Top
58
gr
COOKIE DIALOG