Η κατοχή και η οδήγηση μηχανής είναι μια συναρπαστική εμπειρία και δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο. Η συντήρηση της είναι επίσης πολύ απλή και βασική σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αφήσετε τη συντήρηση της μοτοσυκλέτας σας παραμελημένη. Το μηχάνημά σας εξακολουθεί να έχει ανάγκες και είναι σημαντικό να είστε σε θέση να το συντηρήσετε.
''ΤΑΚΤΙΚΟ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ SERVICE ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ 4.000ΧΛΜ Ή ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ''
Πόσο συχνά πρέπει να κάνω σέρβις λοιπόν, τη μοτοσυκλέτα μου; Η συχνότητα συντήρησης της μοτοσυκλέτας σας περιλαμβάνει την αλλαγή λαδιού καθώς και τη λίπανση, κάθε 4.000 χιλιόμετρα ή κάθε χρόνο (όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο), τον έλεγχο της πίεσης των ελαστικών κάθε μήνα, τον συγχρονισμό του καρμπυρατέρ και τον έλεγχο στο σύστημα ψύξης σε υδρόψυκτους κινητήρες κάθε δύο χρόνια.
Προφανώς, υπάρχουν μερικές άλλες επιδιορθώσεις και έλεγχοι που μπορεί να απαιτήσει μια μοτοσυκλέτα, αλλά αυτά τα πράγματα που αναφέρονται παραπάνω είναι σημαντικά για να τα ελέγχετε τακτικά. Χωρίς να το κάνετε αυτό, μπορείτε να έχετε μεγαλύτερα προβλήματα στο δρόμο που μπορεί να επηρεάσουν την ασφάλειά σας.
Η κατοχή και η οδήγηση moto (scooter, παπάκι, μοτοσυκλέτα) είναι μια συναρπαστική εμπειρία και δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο. Η συντήρηση της είναι επίσης πολύ απλή και βασική σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αφήσετε τη συντήρηση της μοτοσυκλέτας σας παραμελημένη. Το μηχάνημά σας εξακολουθεί να έχει ανάγκες και είναι σημαντικό να είστε σε θέση να το συντηρήσετε.
Η ιδιαιτερότητα της μοτοσυκλέτας
Η κατοχή μοτοσικλέτας είναι μια τέλεια εναλλακτική λύση για όσους θέλουν ένα λιτό και με ελάχιστο κόστος όχημά. Και υπάρχουν μερικοί εκεί έξω που απολαμβάνουν το επιπλέον όχημα. Σε κάθε περίπτωση, μια μοτοσικλέτα χρειάζεται τακτικά check-up.
Δυστυχώς δεν υπάρχει καμία απλή απάντηση σχετικά με το πόσο συχνά πρέπει να συντηρείτε τη μοτοσυκλέτα σας. Η εξυπηρέτηση μιας μοτοσικλέτας συνεπάγει πολλά πράγματα και όλα αυτά απαιτούν διαφορετικές παραμέτρους όταν πρέπει να αντιμετωπιστούν. Το να κάνεις πράγματα πολύ συχνά είναι απλώς σπατάλη χρημάτων και το να μην κάνεις μέρος της συντήρησης αρκετά συχνά μπορεί να προκαλέσει ζημιά στην μοτοσυκλέτα σου.
Κατά τη συντήρηση της μοτοσικλέτας σας, το πρώτο πράγμα που πρέπει να εξετάσετε είναι να αλλάξετε το λάδι. Σχεδόν κάθε ιδιοκτήτης μοτοσικλέτας το γνωρίζει αυτό ως βασική μορφή συντήρησης, αλλά πολλοί δεν γνωρίζουν πόσο συχνά πρέπει να το κάνουν. Το κάνετε ακριβώς όταν ανάβει η λυχνία λαδιού ή όταν ο κινητήρας αρχίζει να καίει λάδι, σωστά; Λάθος!!
Πρέπει να αλλάζετε το λάδι στη μοτοσικλέτα σας κάθε 4.000 χλμ ή κάθε έξι μήνες, ότι έρχεται πρώτο. Είναι σημαντικό να μην περιμένετε περισσότερο για τις αλλαγές λαδιού, επειδή οποιοδήποτε πρόβλημα με τον κινητήρα είναι κάτι που δεν θέλετε ποτέ να ζήσετε.
Η επόμενη μορφή συντήρησης της μοτοσικλέτας σας είναι το check up στην αλυσίδα.
Πολλοί μοτοσυκλετιστές δεν συνειδητοποιούν ότι η αλυσίδα απαιτεί στην πραγματικότητα τακτική συντήρηση.
‘'ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΙΠΑΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΕ 500 ΧΛΜ.’’
Μην ξεχάσετε να ελέγχετε την πίεση των ελαστικών της μοτοσυκλέτας σας κάθε μήνα. Αυτό είναι που ξεχνώ συχνά να κάνω μόνος μου, αλλά η παραμέληση των ελαστικών θα μπορούσε να είναι επιζήμια στο δρόμο (τόσο κυριολεκτικά όσο και μεταφορικά). Κάθε φορά που φέρνετε τη μοτοσυκλέτα σας σε συνεργείο, μπορείτε να τα μετρήσετε ως μηνιαίο έλεγχο πίεσης των ελαστικών σας, αυτό συνήθως το κάνουν ήδη για εσάς. Εάν όχι, μπορείτε να τους ζητήσετε να το κάνουν, γίνεται συνήθως χωρίς επιπλέον χρέωση.
Εάν έχετε καρμπυρατέρ στη μοτοσικλέτα σας, απαιτείται τακτική συντήρηση. Είμαι ένοχος όταν έδωσα προσοχή στο καρμπυρατέρ όταν άρχισε να μου δημιουργεί προβλήματα. Γρήγορα ανακάλυψα ότι η τακτική συντήρηση μου έσωσε πολύ χρόνο και χρήμα. Θα πρέπει να συντονίζετε το καρμπυρατέρ κάθε δύο χρόνια. Αυτό δεν πρέπει να είναι πολύ δύσκολο, καθώς δεν είναι τόσο συχνά τα διαστήματα για σέρβις.
Εάν έχετε έναν υδρόψυκτο κινητήρα, πρέπει να ξεπλένετε το σύστημα ψύξης κάθε δύοχρόνια.
Παράλληλα όλα όσα θέλετε να μάθετε για το service της μηχανής, του σκούτερ και του παπιού σας, μην διστάσετε να μας καλέσετε στο τηλ. 2510200570 και να δώσουμε λύση σε κάθε προβληματισμό σας.
Το συνεργείο του Motoracing που εδρεύει στην Καβαλά είναι μια κάθετη μονάδα Benelli (ανταλλακτικά-service-πωλήσεις). Το συνεργείο μας επίσης είναι εξειδικευμένο σε μοτοσυκλέτες & scooter: Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Piaggio, Sym, KTM, Kymco, Benelli, Keeway κ.α.
Την ομάδα συντονίζει καθημερινά ο ιδιοκτήτης και μηχανικός του συνεργείου Γιάννης Χατζηβασιλειάδης με πολυετή πείρα και μεράκι στο χώρο των Moto.
Στα πλαίσια ενός ολοκληρωμένου σέρβις σας παρέχουμε επίσης:
- Ανταλλακτικά επώνυμων κατασκευαστών τόσο σε γνήσια όσο και σε aftermarket επιλογές
- Διαγνωστικό έλεγχο του εγκεφάλου της μοτοσυκλέτας σας (διαγνωστικό TEXA)
- Ζυγοστάθμιση των ελαστικών
- Καθαρισμό των μπεκ της μοτοσυκλέτας