ΤΗΛ. 2511105215 - ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 €
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΕΩΣ 12 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

 0,00€
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.
> Αρχική > Blog / MotoRacing > ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ - BENELLI

Η θρυλική Benelli είναι καθαρό πάθος, κληρονομιά, συγκίνηση και καινοτομία


15/08/2021
Η θρυλική Benelli είναι καθαρό πάθος, κληρονομιά, συγκίνηση και καινοτομία
Κομψές, καθώς και σπορ, οι μοτοσικλέτες Benelli δημιουργήθηκαν για να καλύψουν τις απαιτήσεις του κάθε αναβάτη, ακόμα και του πιο απαιτητικού, και να εξασφαλίσουν την άνεση, παρέχοντας την απόλυτη εμπειρία οδήγησης, εστιάζοντας παράλληλα στην κατανάλωση και τον σεβασμό στο περιβάλλον.

Οι μοτοσικλέτες Benelli έχουν ξεχωριστή προσωπικότητα και είναι άμεσα αναγνωρίσιμες λόγω του ιταλικού, ελκυστικού σχεδιασμού και της σπορ εμφάνισής τους. Οι πιο καινοτόμες σχεδιαστικές ιδέες εφαρμόζονται σε όλα τα μοντέλα της Benelli, χάρη στην τεχνογνωσία του τμήματος R & D, το οποίο απαρτίζεται από πολλούς και κορυφαίους εμπειρογνώμονες.

Η ιστορία ένας θρύλος 100+ ετών


Έξι αδέλφια, μια ιστορία. Ήταν την άνοιξη του 1911 όταν η Teresa Benelli, χήρα, επένδυσε το σύνολο του κεφαλαίου της οικογένειάς της για να δημιουργήσει ένα εργαστήριο και να εξασφαλίσει μια σταθερή δουλειά για έξι γιους της, Giuseppe, Giovanni, Filippo, Francesco, Domenico και Antonio "Tonino" Benelli.

 




Στην αρχή ήταν μόνο ένα συνεργείο, στο οποίο κατασκευαζόντουσαν και μερικά ανταλλακτικά για αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες. Αλλά τα έξι αδέλφια Benelli είχαν μια πολύ μεγαλύτερη φιλοδοξία: την κατασκευή μοτοσικλετών. Οκτώ χρόνια αργότερα, το 1919, η πρώτη μηχανή γεννήθηκε, ένα δίχρονος κινητήρας 75cc τοποθετημένος σε ένα σασί, κατασκευή η οποία όμως δεν παρήγαγε ικανοποιητικά αποτελέσματα.

Τον Δεκέμβριο του 1921 εμφανίστηκε η πρώτη πραγματική μοτοσικλέτα Benelli: η "Velomotore", ένας δίχρονος κινητήρας 98cc σε ένα ελαφρύ σασί, σε δύο μοντέλα, Touring και Sport (125cc), που ακολουθήθηκε το 1923 από μια έκδοση 147 cc, με την οποία ο Tonino Benelli βίωσε πολλές νίκες στην πορεία της αγωνιστικής του καριέρας, κάτι που έκανε την εταιρεία του Πέζαρο γνωστή σε όλη την Ευρώπη.


Το 1926 ο Giuseppe Benelli σχεδίασε μια νέα μοτοσικλέτα, 175cc 4-χρονη, με καδένα εκκεντροφόρου και σύστημα μετάδοσης τεσσάρων ταχυτήτων και επιδόσεις ίσες ή ανώτερες από τις μοτοσικλέτες μεγαλύτερου κυβισμού, η οποία οδήγησε σε αμέτρητες επιτυχίες τον Tonino Benelli , πρωταθλητή Ιταλίας το 1927, 1928, 1930 και το 1931.


Η αύξηση της παραγωγής και η επιτυχία των πωλήσεων (το 175cc παρήχθη σε διαφορετικά μοντέλα μέχρι το 1934, όταν παρουσιάστηκε μία 500cc και μια 250cc 4-χρονη μοτοσικλέτα) οδήγησε στη επέκταση του εργοστασίου. Το 1932 οι αδελφοί Benelli αγόρασαν τις εγκαταστάσεις του πριονιστηρίου Molaroni.


Δύο χρόνια αργότερα, το 1934 η Benelli παρουσίασε δύο νέες αγωνιστικές μοτοσικλέτες: μία 250 διπλού εκκεντροφόρου και μία 500. Η πρώτη νίκη στο Isle of Man ήρθε το 1939. Το 1940 η Benelli λάνσαρε μια 500cc με πλευρικές βαλβίδες και μια φανταστική αγωνιστική μοτοσικλέτα (μια 4-κύλινδρη με διπλή καδένα εκκεντροφόρου και ενισχυτή που ποτέ δεν θα χρησιμοποιούνται στην πίστα), αλλά το ξέσπασμα του πολέμου ανάγκασε την εταιρεία να παράγει μόνο στρατιωτικές μοτοσικλέτες.


Η Benelli ήταν στο απόγειο της επιτυχίας (800 εργαζόμενοι εργάστηκαν στο εργοστάσιο), αλλά ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος κατέστρεψε το εργοστάσιο.


Οι αδελφοί Benelli δεν εγκατέλειψαν τα επιχειρηματικά τους σχέδια και αφού ανέκτησαν τα μηχανήματα και τον εξοπλισμό, άρχισαν να μετατρέπουν περίπου 1000 στρατιωτικές μοτοσικλέτες - κυρίως αγγλικής προέλευσης – οι οποίες ήταν εγκαταλελειμμένες από τους συμμάχους στα πεδία μαχών, σε μοτοσικλέτες για χρήση από πολίτες. Το 1947 ήταν η χρονιά που επαναλήφθηκαν οι αγωνιστικές δραστηριότητες.


Μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο

Το 1948 ήταν έτος-ορόσημο για την Benelli: η εταιρεία προσέλαβε τον δρομέα Dario Ambrosini και στις 14 Οκτωβρίου τα αδέλφια Benelli ανακοίνωσαν την απόφαση να συνεχίσουν την παραγωγή μοτοσικλετών. Η αθλητική επιτυχία της νέας Benelli κορυφώθηκε το 1950 με τη νίκη του Ambrosini στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην κατηγορία των 250.



 

Στο τέλος του '40 ο Giuseppe Benelli, λόγω διαφωνιών με τα αδέλφια του, αποχώρησε από την εταιρεία. Ήταν η αρχή της Motobi, με τον κλασικό 2-χρονο και 4-χρονο κινητήρα σε σχήμα αυγού, μικρού και μεσαίου κυβισμού. Μια νέα επιτυχία για τις πωλήσεις και για το αγωνιστικό κομμάτι: πάνω από 1000 νίκες σε αγώνες στη δεκαετία του ‘50 και του '60.

Η κατασκευαστική δραστηριότητα της Benelli συνεχίστηκε το 1951 με την παρουσίαση του «Leoncino», του οποίου η μεγάλη εμπορική επιτυχία ήταν στο αποκορύφωμά της όταν η Benelli κέρδισε το πρώτο «Motogiro d'Italia» το 1953 με τον αγωνιζόμενο Tartarini.


Το 1961 η Benelli γιόρτασε τα 50 χρόνια λειτουργίας της και το επόμενο έτος, για την αντιμετώπιση της κρίσης στον κλάδο της μοτοσικλέτας, οι δύο μάρκες Benelli και Motobi συγχωνεύθηκαν σε μία. Πολύ σημαντικές ήταν οι νίκες του αυστραλιανού δρομέα Kelvin Carruthers το 1969 στο Isle of Man και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 250cc ως αναβάτη της Benelli.


Ένα ευρύ φάσμα μοντέλων χαρακτήρισε την παραγωγή Benelli-Motobi στη δεκαετία του '60: από σκούτερ μέχρι και το «Tornado», μία maxi μοτοσικλέτα 2-κύλινδρη 650cc, την τελευταία πρωτότυπη δημιουργία της Benelli. Το 1972 η εταιρεία αγοράστηκε από τον Αργεντινό επιχειρηματία Alejandro De Tomaso. Η νέα ιδιοκτησία λάνσαρε εκ νέου και διεύρυνε το φάσμα των προϊόντων, παρουσιάζοντας μοτοσικλέτες διαφόρων κυλίνδρων και μία επιβλητική 6-κύλινδρη 750cc (η πρώτη 6-χρονη μοτοσικλέτα που ήταν διαθέσιμη για αγορά από το ευρύ κοινό) και έχτισε ένα νέο και σύγχρονο εργοστάσιο.

Ο ιαπωνικός ανταγωνισμός έγινε ολοένα και πιο έντονος και τεχνολογικά προηγμένος. Η κρίση ήταν αναπόφευκτη και διήρκησε για μεγάλο διάστημα. Το 1988 η Benelli ήταν στο πιο κρίσιμο σημείο. Ο μεγιστάνας της βιομηχανίας κ. Giancarlo Selci, ιδιοκτήτης του ομίλου Biesse, έσωσε την ένδοξη εταιρεία από ένα αβέβαιο μέλλον και αγόρασε την Benelli στις 23 Οκτωβρίου 1989. Η εταιρεία στόχευσε στο τμήμα της αγοράς των σκούτερ με τα μοντέλα Devil και Scooty. Φάνηκε ότι μια νέα εποχή είχε αρχίσει, αλλά μετά τις πρώτες στιγμές ευφορίας οι προοπτικές έγιναν και πάλι αβέβαιες.


Το 1995, ο Όμιλος Merloni του Fabriano αγόρασε την πλειοψηφία των μετοχών της ιστορικής εταιρίας. Ο Andrea Merloni, γιος του Vittorio, ήταν ο ηγέτης της νέας εταιρείας και το νέο ξεκίνημα έφτασε με το επιθετικό σκούτερ 491. Νέα φιλόδοξα σχέδια, σκούτερ και ακόμη σπορ μοτοσικλέτες: η Tornado 900cc 3-κύλινδρη, η οποία θα αγωνιστεί επίσης στο πρωτάθλημα Superbike και η 1130cc ΤΝΤ. Αλλά η Benelli έπρεπε σύντομα να αντιμετωπίσει και πάλι μια νέα κρίση.



 

Τον Δεκέμβριο του 2005 η Benelli έγινε μέλος του ομίλου Q.J. Νικήτρια του βραβείου ως η καλύτερη εξαγωγική εταιρία μοτοσικλετών της χρονιάς, η Qianjiang είναι μια εταιρεία που βρίσκεται στην Wenling, όπου 14.000 άνθρωποι παράγουν περισσότερα από 1.200.000 οχήματα και δύο εκατομμύρια κινητήρες ετησίως σε ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο μεγάλο όσο μια πόλη.

Οι εγκαταστάσεις είναι περίπου 670.000 τ.μ., εξοπλισμένες με εξελιγμένα εξαρτήματα κατασκευής μηχανημάτων που εισάγονται από τη Γερμανία, την Ιταλία και τις ΗΠΑ.

Η εταιρεία, με κεφάλαιο άνω των 750 εκατομμυρίων US $, είναι εισηγμένη στο κινεζικό χρηματιστήριο από το 1999 και παράγει επίσης quad (γουρούνες), ηλεκτρικά ποδήλατα, χορτοκοπτικές μηχανές, αμαξάκια του γκολφ, γεννήτριες, αντλίες και άλλες συσκευές κηπουρικής.

Το 20% της παραγωγής της εξάγεται στο εξωτερικό, με την Αμερική και την Ευρώπη να περιλαμβάνονται στις χώρες εξαγωγής. Η Qianjiang εστιάζεται στην ποιότητα και έχει λάβει τη διεθνώς αναγνωρισμένη πιστοποίηση ISO 9001 από το 1997.


Η μεγάλη είσοδος στον ανταγωνισμό


Για περίπου 12 χρόνια η Benelli QJ πραγματοποιεί έργα και παραγωγή της προηγούμενης διοίκησης, το έτος της ανακάλυψης είναι το 2016, που συμπίπτει με την εξαγορά από την Geely Holding Group. Στο Pesaro ετοιμάζονται δύο μοντέλα που θα εκπαιδεύσουν την τρέχουσα παραγωγή: το Leoncino 500 και το TRK 502. Και οι δύο μοτοσυκλέτες έχουν τον ίδιο δικύλινδρο κινητήρα 500 κ.εκ. , 4 βαλβίδες, διπλός εκκεντροφόρος στο κεφάλι, αλλά η πρώτη μοτοσικλέτα είναι «γυμνή» με ιστορικές αναφορές στο παρελθόν και η δεύτερη «enduro». Συγκεκριμένα, η επιτυχία του TRK ήταν συντριπτική, το 2020 ήταν μακράν το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ιταλία. Επί του παρόντος η γκάμα της Benelli είναι πολύ μεγάλη και κυμαίνεται από 125 μονοκύλινδρους έως 300, 500, 750 δικύλινδρους και 600 τετρακύλινδρους κινητήρες.



Η Benelli είναι μία από τις παλαιότερες μάρκες μοτοσικλετών στον κόσμο, φέτος γιορτάζει την 110η επέτειο από την ίδρυσή της, αλλά ταυτόχρονα είναι η τελευταία που εισέρχεται στην παγκόσμια αγορά. Η συνεργασία  με την τεχνογνωσία της ιστορικής εταιρείας στην Ιταλία και της μητρικής εταιρείας στην Κίνα ήταν η νικηφόρα κίνηση: το ιταλικό στιλ και οι μεγάλες οικονομίες κλίμακας της Κίνας παρήγαγαν ελκυστικά μοντέλα με πολύ ανταγωνιστικό κόστος.

To Motoracing από την ιδρυσή του μέχρι τώρα λειτουργεί ως επίσημος αντιπροσωπος της εταιρείας Benelli (Ανταλλακτικά-Πωλήσεις-Service)και εξειδικεύεται σε βάθος για κάθε μοντέλο της, καθώς και στην παροχή γνήσιων εγγυημένων ανταλλακτικών της Benelli.


Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να δείτε την πλήρη γκάμα των μοτοσυκλετών της
Benelli, το TRK 502, την έκδοση σε on-off του TRK 502Χ, το 502C cruiser, το γκλαμουράτο Leoncino 500, το ΒΝ 251 το BN 302S, το TRK 251, το ΤΝΤ 125, το Imperiale 400, το 752s κ.α. Σε μοναδικές τιμές της αγοράς, επίσης σας παρέχουμε την δυνατότητα εξόφλησης σε 12 άτοκες δόσεις. Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 2510200570.



« Επιστροφή




ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
Για αγορές άνω των 30€
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Σε 14 ημερολογ. ημέρες
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
Με πιστωτική κάρτα
© 2023 motoparts33.gr Κατασκευη eshop by infocus
Back To Top
58
gr
COOKIE DIALOG