Η Benelli άργησε να παρουσιάσει το TRK 800 στην τελική του μορφή για τις αγορές της Ευρώπης, όμως τώρα το μεγάλο TRK δείχνει επιτέλους έτοιμο για παραγωγή. Κορυφαίο design, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 754 κ.εκ. από το Leoncino 800, τροχοί 19 και 17 ιντσών και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, συνθέτουν τα βασικά στοιχεία της κορυφαίας Adventure συνταγής του Pesaro.
Από το καλό στο καλύτερο πηγαίνει η Benelli που αποκάλυψε τη νέα και μεγαλύτερη μέχρι στιγμής σε κυβισμό adventure/on-off μοτοσικλέτα της. Η TRK 800 έρχεται να τοποθετηθεί απέναντι σε ηχηρά ονόματα στις μεσαίου κυβισμού μοτοσικλέτες της κατηγορίας της αλλά και στην κορυφή της γκάμας της κινέζικων συμφερόντων Benelli, η οποία, μέσω του Qianjiang Group, ανήκει στον όμιλο της Geely.
Σχεδιασμός
Η νέα TRK 800, που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε στα κεντρικά της εταιρείας στο Pesaro της Ιταλίας, δείχνει να έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία που απαιτούνται για να πλασαριστεί ως μία σοβαρή εναλλακτική απέναντι στα καθιερωμένα μοντέλα του ανταγωνισμού. Αν μη τι άλλο, από σχεδίαση ξεχωρίζει με ένα design που έρχεται ως εξέλιξη σε σχέση με εκείνο της μικρότερου κυβισμού TRK 502.
Η Benelli αναφέρει παράλληλα ότι ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στην εργονομία της θέσης οδήγησης, ώστε να καλύπτονται οι απαιτήσεις κάθε σωματότυπου, ενώ για την προστασία του αναβάτη φροντίζει η ψηλή ζελατίνα που ρυθμίζεται σε ύψος σε συνδυασμό με την προστασία που προσφέρουν οι στάνταρ χούφτες. Για την ενημέρωση του τελευταίου φροντίζει μια μεγάλη TFT οθόνη με διαγώνιο στις επτά ίντσες.
Κινητήρας
Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας των 754 κ.εκ. προέρχεται από την street Leoncino, φέρει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και τέσσερις βαλβίδες για κάθε κύλινδρο και αποδίδει 76 ίππους και 67 Nm ροπής στις 8.500 και 6.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος με υποβοήθηση στη μανέτα κάνοντας έτσι ευκολότερη τη χρήση του, ειδικά στο αστικό περιβάλλον.
Πλαίσιο
Το πλαίσιο χωροδικτύωμα συμπληρώνεται από ένα ψαλίδι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, με την ανάρτηση μπροστά να έχει αναλάβει ένα ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 50 χιλιοστών της Marzocchi με ρυθμίσεις για τις αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς αλλά και για την προφόρτιση του ελατηρίου του. Ρύθμιση για την απόσβεση συμπίεσης αλλά και για την προφόρτιση του ελατηρίου φέρει και το μονό και κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ με τη διαδρομή των τροχών να φτάνει και στα δύο άκρα στα 170 χλστ. Σύμφωνα με την Benelli το μεταξόνιο φτάνει στα 1.528 χλστ. με το ύψος της σέλας στα 834, ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι 211 χλστ. και το βάρος, χωρίς υγρά, ανέρχεται στα 226 κιλά.
Φρένα
Στον τομέα των φρένων η TRK 800 φέρει δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. που συνεργάζονται με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων ακτινικής τοποθέτησης, ενώ οι ακτινωτοί τροχοί του δίνουν τη δυνατότητα να παρά απροβλημάτιστα και στο χώμα με τον εμπρός να είναι 19 ιντσών και τον πίσω στις 17 ίντσες.
Εξοπλισμός
Τα φώτα είναι full LED, ενώ έχουμε και DRL LED φώτα, ενώ στα όργανα βρίσκουμε μια έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών.
Στον στάνταρ εξοπλισμό έχουμε ότι χρειάζονται 2 μεγαλόσωμα άτομα για άνετο ταξίδι, όπως μεγάλες σέλες 2 επιπέδων, χειρολαβές συνεπιβάτη, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, χούφτες και καρίνα, αλλά και διπλό σταντ.
Το Benelli TRK 800 αναμένεται να φτάσει στο κατάστημά μας (Motoracing) περίπου στο δεύτερο μισό του 2022!!
Το Motoracing λειτουργεί ως επίσημος αντιπρόσωπος της εταιρείας Benelli (Ανταλλακτικά-Service-Πωλήσεις), στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να δείτε την πλήρη γκάμα των μοτοσυκλετών της Benelli, όπως είναι το TRK 502, το TRK 502Χ,το γκλαμουράτο Leoncino 500, το ΒΝ 251 το BN 302S, το TRK 251, το ΤΝΤ 125, το Imperiale 400, το 752s, το 502C cruiser κ.α. σε μοναδικές τιμές της αγοράς, επίσης σας παρέχουμε την δυνατότητα εξόφλησης έως 24 άτοκες δόσεις ή εως 72 μήνες εξόφληση μέσω χρηματοδότησης. Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 2510200570.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας:
Τύπος κινητήρα: Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος
Κυβισμός: 754 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή: 88 x 62 mm
Σχέση συμπίεσης: 11,5:1
Μέγιστη ισχύς: 56,0 kW (76,2 Cv) @ 8500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή: 67 Nm (6,8 kgm) @ 6500 σ.α.λ
Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου Ø43
Σύστημα ανάφλεξης: TLI
Σύστημα εκκίνησης: Μίζα
Πιστοποίηση: EURO 5
EFI: ECU – DELPHI™ MT05.3
Σύστημα μετάδοσης: Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: Αλυσίδα
Πλαίσιο:
Σκελετός: Χαλύβδινος σωλήνας
Σύστημα εμπρός ανάρτησης: Ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) Ø 50mm με ρυθμιζόμενο υδραυλικό φρένο ανάκαμψης.
Διαδρομή πίσω:Διαγώνιο αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα
Διαδρομή εμπρός:145 mm
Διαδρομή πίσω: 53 mm
Εμπρός φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, 320 mm & ABS
Πίσω φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, 260 mm & ABS
Εμπρός ελαστικό:120/70 - R17
Πίσω ελαστικό: 160/60 - R17
Διαστάσεις:
Συνολικό μήκος: 2240 mm
Συνολικό πλάτος: 927 mm
Συνολικό ύψος: 1408 mm
Ύψος σέλας: 835 mm
Μεταξόνιο: 1.535 mm
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 230 mm
Βάρος (στεγνό): 226 kg
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου: 22.0 lt