Δισκόπλακα πίσω JT για scooter PIAGGIO X8 125 / X8 200 / X8 250 / X8 400 / X9 125 EVOLUTION / X9 250 EVOLUTION / X9 500 EVOLUTION / X-EVO 250 / X-EVO 400 / MP3 125 / MP3 250 / MP3 300 / MP3 400 / MP3 500 / CARNABY 250ie / BEVERLY 125 / BEVERLY 300 / BEVERLY 400 / BEVERLY 500 / GILERA NEXUS 125 / NEXUS 250 / NEXUS 300 / NEXUS 500 / FUOCO 500 / DNA 50 / RUNNER VX 125 / RUNNER VXR 180 / PEUGEOT SATELIS 500 / APRILIA SR MAX 300
Υλικά Ανώτερης Ποιότητας
Πλήρως θερμικά επεξεργασμένο υψηλού συντελεστή τριβής ανοξείδωτο ατσάλι, το οποίο παρέχει μέγιστη αντοχή στην διάβρωση (σκουριά) και την σκληρή χρήση, αποτελώντας έτσι μια ανθεκτική επιφάνεια φρεναρίσματος.
Βέλτιστος Σχεδιασμός
Σχεδιασμένες με βασικό γνώμονα την ασφάλεια και την ελαχιστοποίηση του βάρους, χωρίς συμβιβασμούς στην δομική αντοχή. Οι δισκοπλακες για μοτοσυκλέτες δρόμου, διαθέτουν το κλασσικό κυκλικό προφίλ για μέγιστη επαφή με τα τακάκια φρένων. Οι τρύπες μείωσης βάρους επιπρόσθετα, προσφέρουν το πλεονέκτημα καθαρισμού στα τακάκια και τον δίσκο.
Κατασκευή Ακριβείας
Κατεργασμένες στο πλησιέστερο σημείο ανοχής, για θετικό, απαλλαγμένο από τυχόν ταλαντώσεις φρενάρισμα, και τέλεια εφαρμογή
Πλήρη Συμβατότητα με τακάκια όλων των τύπων
Δοκιμασμένες μηχανολογικά αλλά και μέσα από την χρήση, αγωνιστική και καθημερινή, συνεργάζονται άψογα με τακάκια όλων των τύπων για moto, παπιά και scooter – μεταλλικά σιδερένια, ημιμεταλλικά, οργανικά και Kevlar, προσφέροντας ελεγχόμενη, προοδευτική και σταθερή απόδοση φρεναρίσματος κάτω από όλες τις συνθήκες.